معاون ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد

اجازه دسترسی بیگانگان به مراکز نظامی؛ هرگز

مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در واکنش به اظهار نظر غربی‌ها مبنی بر بازدید از مراکز نظامی کشورمان گفت: بازدید از مراکز نظامی ایران براساس دیدگاه نظام و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی ممنوع است و به هیچ غریبه‌ای اعم از آمریکایی و غیرآمریکایی اجازه بازدید از مراکز نظامی و حساس کشورمان داده نمی‌شود.
کد خبر: ۸۰۶۰۶۹

به گزارش ایرنا، علی‌اکبر ولایتی در حاشیه دیدار خانم سگرید کاگ، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در لبنان در جمع خبرنگاران این مطلب را اعلام کرد.

تاکید دوباره آمانو بر عدم انحراف برنامه هسته‌ای ایران

همزمان با این اظهارات ولایتی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دیروز در نشست فصلی شورای حکام آژانس با تاکید دوباره بر عدم هرگونه انحراف در تاسیسات هسته‌ای اعلام شده ایران گفت: اجرای پروتکل الحاقی باعث تقویت و افزایش توانایی‌های آژانس برای ارائه تضمین معتبر درخصوص عدم وجود هرگونه انحراف در فعالیت‌های هسته‌ای اعلام نشده این کشور می‌شود.

به گزارش ایرنا، یوکیا آمانو، با قرائت بیانیه‌ای در مورد اجرای پادمان در ایران افزود: آژانس همچنان به راستی‌آزمایی و عدم هرگونه انحراف در مراکز هسته‌ای تحت موافقت‌نامه پادمان توسط ایران تاکید می‌کند.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره روشن شدن ابعاد احتمالی نظامی برنامه هسته‌ای ایران (PMD) نیز گفت: من اطمینان دارم که روشن شدن مسائل ابعاد نظامی احتمالی می‌تواند در یک بازه زمانی معقول و منطقی در صورتی که ایران اقدامات مقرر در لوزان را پیاده‌سازی کند، انجام شود.

آمانو ادامه داد: هنگامی که آژانس درک درستی از کل مسائل مربوط به ابعاد نظامی احتمالی داشته باشد، شورای حکام گزارش آن را در اختیار کشورهای طرف مذاکره‌کننده با ایران قرار می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها