فیلم سینمایی«هاری» در حالی شامگاه سه‌شنبه با حضور عوامل فیلم، جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه در تالار ایوان‌شمس رونمایی و اکران شد که برگزاری جشن تولد هنگامه قاضیانی هم بر جذابیت این مراسم افزود.
کد خبر: ۸۰۰۰۸۴

به گزارش جام‌جم، در ابتدای این مراسم که به دلیل ازدحام برخی افراد غیرمرتبط با حوزه فرهنگ و هنر با تاخیر فراوان آغاز شد، جمشید هاشم‌پور و امیراحمد انصاری، کارگردان «هاری» پوستر فیلم را رونمایی کردند و به اتفاق برخی دیگر از بازیگران فیلم همچون میلاد کی‌مرام، هنگامه قاضیانی و علیرضا کمالی عکس یادگاری گرفتند.

از نکات جالب این مراسم، همزمان شدن سالروز تولد هنگامه قاضیانی با اکران ویژه فیلم «هاری» بود که باعث شد سازندگان اثر جشن تولد نمادینی را تدارک ببینند که با استقبال مهمانان هم مواجه شد. حضور برخی از قهرمانان بدنسازی کشور و محافظ شخصی‌هایی سیاهپوش و درشت‌اندام هم از دیگر موارد قابل ذکر این مراسم بود.

در این اکران ویژه سینماگرانی چون عبدالله اسکندری، سیدجمال ساداتیان، سامان سالور، سیدهادی منبتی، شهرام شاه‌حسینی، مستانه مهاجر، ماه‌چهره خلیلی، حسین سلیمانی، رضا ناجی، اکبر معززی، مسعود آب‌پرور، امیر عابدی، علی‌اصغر طبسی، سام قریبیان، مینا خیامی، مهدی مددکار، فرشید نوابی، هادی کاظمی، دانیال عبادی و زهیر یاری حضور داشتند.

علی انصاریان، بازیکن سابق فوتبال و باشگاه پرسپولیس که مدتی است به بازیگری و تهیه‌کنندگی رو آورده است هم در این مراسم حضور داشت. حضور او در مجامع سینمایی تقریبا مشابه حضور پژمان جمشیدی در محافل تئاتری است، با این تفاوت که این دومی همواره با واکنش‌های تند و تیزتری مواجه می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها