دستگیری متهم و برادران همسرش

دلال خودرو، زورگیر بود +تصاویر

«احسان ژاپنی» و نوچه‌هایش دستگیر شدند

عملیات پلیس برای دستگیری اراذل و اوباش شهرک پرواز

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری ۶ نفر از اراذل و اوباش و زورگیران که طی روزهای اخیر مبادرت به زورگیری و ضرب و جرح تعدادی از شهروندان کرده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۷۹۸۶۸۱
عملیات پلیس برای دستگیری اراذل و اوباش شهرک پرواز

سرهنگ محمد رستمی، رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان کرمانشاه گفت: در پی کسب اخبار و اطلاعات و همچنین شکایت مردمی مبنی بر اینکه چند نفر در شهرک پرواز اقدام به زورگیری و قمه کشی و اخاذی از مردم کرده‌اند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به چندین فقره عربده کشی، زورگیری و قمه کشی و قدرت نمایی توسط دو گروه از اراذل و اوباش و افراد شرور سابقه دار، دستگیری و برخورد قاطع با آنان به تیم عملیات ویژه محول شد.

سرهنگ رستمی گفت: با بررسی‌های لازم و فعال کردن منابع خبری موضوع پیگیری شد که ۲ نفر از اراذل و اوباش به هویت های «یحیی- م» و «سجاد - م» در شهرک پرواز شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه افزود: نفر سوم این باند نیز به هویت «میلاد - ف» اهل و ساکن شهرک پرواز در یک عملیات در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی گفت: ۲ نفر دیگر از زورگیران و عوامل نزاع‌های خشن در سطح شهر به هویت «یزدان – ف» و «سعید – ز» در شهرک سجادیه شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ رستمی افزود: در پی اعترافات متهمان دستگیر شده، عامل اصلی و سرکرده این باند با اسم مستعار «احسان ژاپنی» در مخفیگاهش در محله دیزج، همدان شناسایی و دستگیر شد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نرم افزار موبایل
-
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
۰
۰
خسته نباشید لطفا سری به ارازل اوباش شهرری محله ملك اباد هم بزنید خیلی جون گرفتن
قباد صیادی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
۰
۰
سلام خدا قوت وخسته نباشید عرضمیكنم خدمت شما جناب سرهنگ رستمی ودیگر همكاران زحمت كش شما عرضشود اینجانب قباد صیادی در تاریخ پانزدهم ازر ماه نود سه در جاده كوزران مورد حمله افراد مسلح ناشناس قرار گرفتم بایك دستگاه پژو چهارصد پنج خاكستری جلو بنده را گرفتن وازناحیه هردو پا مصدوم شدم وحدود هفت ماه است پرونده بنده در پلیس امنیت در حال رسیدگی است ولی هنوز با توجه به اینكه شماره خودرو مذكور در دست پلیس هست اقدامات لازم صورت نگرفته خواهشمند است بخاطر رضای خداوندعاملان شناسای تا به اشدمجازات برسد تا درس عبرتی شود برای چنینن افراد دیگری در جامعه بسیار ممنونم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها