«احسان ژاپنی» و نوچه‌هایش دستگیر شدند

عملیات پلیس برای دستگیری اراذل و اوباش شهرک پرواز

فرمانده انتظامی شهرستان قدس غرب استان تهران از دستگیری شروری معروف به «نادر چینی» که در داخل شهر اقدام به زورگیری می‌کرد، خبر داد.
کد خبر: ۷۵۰۲۱۵
«نادر چینی» دستگیر شد

سرهنگ حجت الله کرمی زند، فرمانده انتظامی شهرستان قدس غرب استان تهران گفت: فردی شرور معروف به «نادر چینی» با اقدامات شرارت آمیز و ایجاد درگیری که در یکی از محله‌های شهرستان قدس، موجب سلب آسایش شده بود توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: بر اساس دستور مقام قضایی تحقیقات پیرامون اقدامات این متهم آغاز شد و تیم‌های عملیاتی این یگان ضمن تحقیقات و بررسی‌های شبانه روزی دریافتند که این متهم یکی از اراذل و اوباش سابقه دار محدوده مذکور است که مدتی نیز به جرم شرارت در زندان به سر برده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس غرب استان تهران گفت: با مشخص شدن این امر و شناسایی محل اختفای متهم، تیمی از ماموران این یگان برای دستگیری متهم وارد عمل شدند و پس از هماهنگی‌های انجام شده طی یک عملیات ضربتی این متهم که در مخفیگاهش مخفی شده بود را بازداشت کردند.

سرهنگ کرمی زند افزود: در بررسی سوابق این فرد مشخص شد متهم دارای سوابق اخلال در نظم عمومی و مشارکت در نزاع و سرقت به عنف و تهدید با سلاح می‌باشد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
۰
۰
متاسفم كه بعدازمدت كوتاهی آزادشده وروز از نوروزی ازنو متاسفم!!!!!
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
۰
۰
دوباره میره زندان برمی گرده روز از نو روزی از نو
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها