به اتهام کلاهبرداری

مدیران سروش خودرو دستگیر شدند

2 پسر جوان که در پوشش شرکت لیزینگ سروش خودرو کلاهبرداری کرده بودند، در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۹۶۸۱۶
مدیران سروش خودرو دستگیر شدند

به گزارش جام‌جم، راز کلاهبرداری‌های متهمان، اسفند سال گذشته همزمان با شکایت مردی در پایگاه چهارم پلیس آگاهی فاش شد.

شاکی به ماموران گفت: از طریق آگهی روزنامه در جریان فعالیت شرکت سروش خودرو قرار گرفتم. این شرکت مدعی فروش لیزینگی خودرو با شرایط خوب بود که با مراجعه به دفتر شرکت در میدان ملت، مبلغ 5 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت یک دستگاه پراید به مدیر شرکت دادم و قرار شد بعد از یک ماه خودرو را تحویل بگیرم.

وی ادامه داد: پس از یک ماه برای تحویل خودرو به دفتر شرکت مراجعه کرده و متوجه شدم شرکت تعطیل شده و مدیر آنجا متواری شده است.

کارآگاهان در ادامه راهی محل شرکت شده که مالک آنجا با طرح شکایتی اظهار کرد: دفتر را به 2 نفر به نام‌های حسین 31 ساله و امین 30 ساله اجاره داده بودم و قرار بود به جای کرایه، یک خودروی پراید تحویل بگیرم. اما متهمان به طور ناگهانی شرکت را تعطیل کرده و متواری شدند.

همزمان با تحقیقات پلیسی از محل شرکت، تعداد دیگری از مالباختگان به طرح شکایت پرداختند.

سرانجام با اقدامات پلیسی، کارآگاهان موفق به شناسایی محل‌های تردد و مخفیگاه 2 متهم پرونده در منطقه مهرآباد جنوبی، خیابان هاشمی شده و با اطمینان از حضور در مخفیگاه‌هایشان اقدام به دستگیری آنها کرده و در بازرسی از محل زندگی متهمان مدارک تعدادی از مالباختگان را کشف کردند.

متهمان پس از انتقال به پایگاه چهارم پلیس آگاهی به کلاهبرداری در قالب شرکت لیزینگی سروش خودرو اعتراف و عنوان کردند پس از3 ماه فعالیت در میدان ملت و متواری شدن از این محل، قصد ادامه فعالیت در محله دیگری را داشته‌اند که پیش از آن توسط کارآگاهان دستگیر شده‌اند.

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر قرار قانونی از سوی مقام قضایی برای هر دو متهم پرونده صادر و تحقیقات برای شناسایی دیگر مالباختگان احتمالی در این پرونده ادامه دارد.به همین دلیل از شکات و مالباختگانی که تحت عنوان شرکت لیزینگ سروش خودرو مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند دعوت می‌شود برای پیگیری شکایات خود به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران در سیدخندان، خیابان ابوذر غفاری، جنب کلانتری 120 سیدخندان مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها