حق با شماست

یارانه‌ام را بی‌دلیل قطع کردند

فقر امکانات در مسکن مهر / بسیاری از طرح‌های مسکن مهر، بدون امکانات کافی به مشتریان واگذار شده است. طاهری‌وفا از شهریار عنوان کرده که پروژه مسکن مهر صفادشت شهریار با وجود زندگی تعداد زیادی خانوار، فاقد نانوایی است.
کد خبر: ۷۹۱۳۰۷

افزایش قیمت خودرو / یک شهروند گفته چگونه تورم کنترل شده که قیمت خودرو این همه افزایش پیدا کرده است؟

وام‌های بر زمین مانده ازدواج/ یک شهروند از تهران گفته از مسئولان امر می‌خواهیم در پرداخت وام ازدواج سنگ‌اندازی نکنند تا جوانان بتوانند از این وام استفاده کنند.

غذا خوردن با مالیات / صدیق گلایه کرده در رستوران‌ها افزایش قیمتی برای مالیات بر ارزش افزوده از ما طلب کردند. آیا برای رستوران‌ها نیز مالیات بر ارزش افزوده اعمال می‌شود؟

محله بی‌امکانات / صابری از تهران گفته محله اردیبهشت در منطقه فرجام فاقد مسجد و خانه قرآن است. از مسئولان شهرداری می‌خواهیم به این موضوع رسیدگی کنند.

بلاتکلیفی افزایش حقوق / غلامی از اراک گفته چرا افزایش حقوقی برای بازنشستگان فرهنگی از طرف آموزش و پرورش تعیین نشده است؟

بیمه‌های تکمیلی روی دور تورم / احمدی از قم اشاره کرده که با وجود رشد 14درصدی حقوق فرهنگیان، اعلام کرده‌اند که بیمه تکمیلی رشدی 200درصدی داشته است. این دو چه نسبتی با هم دارند؟ آیا این جفا نیست؟

بیمه‌های بربادرفته خبرنگاری/ مقدم از کردستان خاطرنشان کرده از خبرنگاران شهرستان کردستان هستیم که بعد از 10سال پرداخت حق بیمه، اکنون بیمه ما خبرنگاران از طرف وزارت ارشاد قطع شده است. علت چیست؟

جوابیه/ در پی درج پیامی در 23فروردین تحت عنوان «گرفتن هزینه قبل از ارائه خدمات» روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: با توجه به نصب و راه‌اندازی تجهیزات جدید در مرکز مخابرات مارلیک تمامی درخواست‌های متقاضیان نسبت به دایری اینترنت پرسرعت به ترتیب نوبت در حال واگذاری است. با توجه به این که مشترک محترم شماره تلفن خود را اعلام نکرده و با توجه به بررسی‌های لازم، تلفنی از ایشان یافت نشد، بنابراین مشترک می‌تواند جهت رفع مشکل خود به مرکز مخابرات مربوطه مراجعه یا با تلفن 2090واحد ارتباط مردمی شرکت مخابرات استان تهران تماس بگیرد.

روی خط 162

محله بدبو/ یک شهروند از اهواز گفته مدت یک هفته است که تمام خیابان‌های کیانپارس اهواز بوی بدی می‌دهد. خصوصا در خیابان 20 غربی که چند مدرسه در این خیابان وجود دارد. متاسفانه به‌قدری بوی فاضلاب در این خیابان پیچیده که امکان تردد را برای عابران سخت کرده است.

چوب گرانی بر تن نان/ یک شهروند از تهران عنوان کرده که چرا قیمت نان در تهران گران می‌شود. الان نان تافتون 500 تومان، نان بربری 1200 و نان سنگک 1500 تومان شده است.

انتظار طولانی برای عمل جراحی/ یک شهروند از شهرری گلایه کرده که مدت دو هفته است پدرم پایش شکسته و در بیمارستان هفت تیر شهرری بستری شده و هنوز عمل نشده است. می‌گویند تا 40 روز هم شده که بیماری بستری شده و عمل نکرده‌اند.

تلفن‌های بی‌پاسخ/ یک شهروند از تهران از بیمه آتیه‌سازان شکایت کرده و گفته تلفن‌هایی را برای بازنشستگان گذاشته که هیچ‌کس پاسخگوی این تلفن‌ها نیست.

ارزان فروشی‌های مشکوک/ یک شهروند از تهران در منطقه وحیدیه (زرکش) گفته که نانوایی‌ها نان را به قیمت آزاد می‌فروشند (بربری 1000 تومان) و قیمت مرغ را هم بیشتر از قیمت معمول می‌فروشند (8500 تومان) و این باعث شده یک‌سری ارزان‌فروشی‌های در این منطقه تشکیل شود که اجناس تاریخ گذشته را با تغییر تاریخ به مردم می‌فروشند.

میوه‌های مساله‌دار/ یک شهروند از مسئولان پرسیده که چرا باقیمانده سموم و کودهای شیمیایی در میوه و سبزی و تره‌بار قبل از عرضه در میادین میوه و تره‌بار شهرها سنجیده و سلامت آنها تست نمی‌شود؟

بازنشستگان ناراضی/ یک شهروند هم گلایه کرده که چرا افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در فروردین، اعمال نشده و این‌که میزان افزایش حقوق بازنشستگان (14 درصد) کمتر از کارگران شاغل (17 درصد) است.

قطع بی‌دلیل یارانه/ نظرپور از تهران عنوان کرده مدت شش ماه است که شناسنامه دخترم را عوض کردم و یارانه‌اش هم از آن موقع تا حالا قطع شده است و به هر جا مراجعه کردم موفق نشدم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها