تاکنون شاهد معرفی هواوی P8 و هواوی P8max بودیم و اکنون نیز این شرکت نسخه ضعیف‌تر اسمارت فون خود را با نام هواوی P8 Lite معرفی کرده است که با وجود شباهت‌های بسیار زیاد اما ارزان‌تر و ضعیف‌تر از نسخه اصلی است.
کد خبر: ۷۸۸۶۶۵
نسخه ضعیف‌تر پرچم‌دار هواوی با نام P8 Lite معرفی شد

به گزارش جام جم کلیک: هواوی P8 Lite دارای یک صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح تصویر 1280 در 720 پیکسل است و از لحاظ طراحی کلی شباهت بسیار زیادی به هواوی P8 دارد و بدنه آن نیز تماما از فلز ساخته شده است. اندازه کلی دستگاه 143 در 70.6 در 7.7 میلی متر است که نسبت به هواوی P8 کمی چاق‌تر است. وزن این اسمارت فون خوش ساخت نیز 131 گرم است که مناسب به نظر می‌رسد.

پردازش‌های این اسمارت فون تازه متولد شده بر عهده پردازنده HiSilicon Kirin 620 قرار داده شده است که 64 بیتی است و چهار هسته دارد که هر هسته فرکانس 1.2 گیگاهرتز را ارایه می‌دهد. 2 گیگابایت حافظه رم برای این محصول اختصاص داده شده است و اطلاعات کاربر نیز بر روی حافظه داخلی 16 گیگابایتی دستگاه ذخیره می‌شوند که امکان افزایش آن تا 128 گیگابایت از طریق کارت حافظه جانبی وجود دارد.

یک دوربین 13 مگاپیکسلی با فلاش LED دوگانه در بخش پشتی این محصول قرار گرفته است و یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز میهمان بخشی جلویی دستگاه است که در کنار باتری 2200 میلی‌آمپر ساعتی دستگاه انجام وظیفه می‌کنند. از راه‌های ارتباطی این محصول می‌توان به 4G، بلوتوث 4.1، NFC و WLAN 802.11 b/g/b اشاره کرد. سیستم عامل این محصول میان‌رده نیز نسخه 5.0 (لالی‌پاپ) از اندروید است که پوسته اختصاصی هواوی با نام EMUI 3.1 نیز در کنار آن انجام وظیفه می‌کند.

البته گفتنی است که این محصول در کنفرانس خبری دیروز هواوی دیده نشد و تنها این شرکت یک معرفی آرام و بی سر و صدا را از آن انجام داده است که فعلا اطلاعاتی در خصوص قیمت و زمان معرفی این اسمارت فون نیز منتشر نشده است.

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها