پیوستن به پویش پایش: من کالای ایرانی می‌خرم

چالش سطل آب یخ در سالی که روزهای آخرش را پشت سر می‌گذارد، برای ما ایرانی‌ها فقط یک شروع بود چون خیلی زود ما خودمان دست به کار شدیم و چند چالش به راه انداختیم؛ چالش نمایش عکس دوران کودکی یا انتشار عکس شناسنامه یا حتی چالش ده کتاب برتری که خوانده‌ایم.
کد خبر: ۷۸۱۳۵۱
پیوستن به پویش پایش: من کالای ایرانی می‌خرم

شاید درباره وطنی بودن این چالش‌ها کمی تردید وجود داشته باشد، اما بی‌شک چالش بوسیدن دست پدر و مادر کار خود خودماست، چون اولین بار عمو پورنگ بچه‌ها را به این چالش دعوت کرد و همین طور چالشی که از مدتی پیش برنامه پایش راه انداخته است.

چالش برنامه تلویزیونی پایش که به آن عنوان پویش داده‌ شده، از مردم دعوت می‌کند در مقابل دوربین تلفن همراه جملاتی برای دعوت هموطنان به خرید کالاهای ایرانی بگویند و این فیلم را به برنامه پایش ارسال کنند. هر بار تعدادی از این فیلم‌های مردمی در برنامه پایش به نمایش درمی‌آید تا تعداد بیشتری از مردم به خرید کالاهای ایرانی ترغیب شوند و در نهایت نهضتی برای حمایت از تولیدکنندگان ایرانی راه بیفتد.

پویش خرید کالاهای ایرانی از برنامه‌ای که مخاطبان خودش را دارد اما پاسی از شب به نمایش در می‌آید نیازمند حمایت همه ماست و شاید لازم باشد همان طور که هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های محبوب مردم به چالش‌های آن طرف آبی دعوت شدند و دیگران را دعوت کردند، پویش خرید کالای ایرانی هم مورد حمایت افراد سرشناس و مطرح قرار بگیرد تا چرخ‌های تولید داخلی به گردش درآید، تولید رونق بگیرد و براثر این رونق کیفیت تولیدات ایرانی هم رشد کند. پیوستن به پویش برنامه پایش و دعوت به خرید کالاهای ایرانی می‌تواند با خلاقیت‌های مردم شکل تازه‌ای بگیرد و صرفا یک دعوت ساده نباشد.

در عصر ارتباطات که چالش سطل آب یخ بسادگی از نقطه‌ای به تمام کره زمین تسری پیدا کرد و خیلی‌ها آن را تجربه کردند، پویش خرید کالاهای ایرانی به همت همه ما می‌تواند به مهم‌ترین رویداد ملی کشورمان بدل شود و اگر امسال در خریدهای نوروزی نتوانسته‌ایم به این پویش بپیوندیم، سال آینده را به خرید کالای ایرانی اختصاص بدهیم و برای رشد اقتصاد کشور تلاش و همراهی را به صبوری و غیرت ضمیمه کنیم.

آذر مهاجر ‌/‌ گروه رادیو و تلویزیون جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها