آشنای نازنین از مشهد- بدون نام (خب تقصیر من چیه؟ سیصد جا تکرار شده و هر هفته هم همون سیصد جا باز تکرار می‌شه: مطلبی که جایی می‌خونی و خوشت میاد یا یکی برات پیامک فرستاده و دیدی باحاله رو نفرست؛ اسمت می‌ره توی لیست سیاه.
کد خبر: ۷۸۱۰۴۷

حیف که زمستون تموم شد و این‌همه شالگردنی که از موهای زبونم بافتم موند روی دستم!)- سارا جهانگیری از آغاجاری- عشق نهر- اسکندری از آمل- محمدرضا از زنجان- رها ۷۸- ژی‌ژی از کرج- پاییز هر سال- نسیم از توابع بهبهان- سهیلا ۱۸ ساله از گرگان- فردیس ع.- مهران گل‌پسری از دماوند- زهرا از بوشهر- قنبر یوسفی از آمل- حسین یه عاشق بیچاره از قزوین- هادوو از شهر اولین‌ها- صالح محسنی- بهروز ن. بچه آبکنار- روجا بخت‌آور از قائمشهر (به سپاس مپاس نیازی نیس، فقط خوباش رو از مغز خودت جدا کن بفرست!)- رؤیا افشار از تاکستان- صبا ۱۵ ساله از کرمانشاه- نسیم از توابع بهبهان- امیر نظری از خرم‌آباد- ذوالفقاری از نهاوند- پسر بختیاری از الیگودرز- تورج ظهیر مالکی ۵۰ ساله از میاندوآب- دوست نایاب از قم (ئوچیکتم دربست! بخصوص این‌که از نوع نایابشم هستی!)- حسین از قزوین- فروغ از پلدختر- خردمندی- گل مرداب از کرمانشاه (دِ! خودمونیم‌هااااا... تو هم انگار یه روز دوستی یه روز دشمن! خخخخ! بالاخره تکلیف ما رو روشن کن که این‌طوری خاموش نمونه! جهندم و ضلر:‌ پول قبضش هم با خودم!)- معصومه از اراک- طاهره اباذری هریس (ممنون بابت امضای اختصاصی. منم پارتی و آشنا نداشتم ولی می‌دونی چیه؟ از من می‌شنوی تا می‌تونی در این فرصت فوت‌وفن‌های نوشتن رو در خودت قوی کن. اینا خودش می‌شن یه‌پا رابط و آشنا و پارتی. کلاً هر کاری که می‌خوای کنی اول مهارت و اطلاعاتت رو در اون قوی و زیاد کن)- محسن نژادصالحی از البرز- ماه آرام- امیر ۲۷ ساله از ساوجبلاغ هشتگرد- ذوالفقاری از نهاوند- پسر بختیاری از الیگودرز- آسمون صورتی- نرگس عباسی از اراک- هستی ۷۴- قنبر یوسفی از آمل- محمود بلیغیان- محمود فخرالحاج از قم- شیدا ۷۴- مهرداد سارا- زادمحمد از رشت- رها ۷۸- عشق تهران- بدون نام از آبادان- آرزو از بوشهر- افسرده از تنکابن- محمدجعفر محقق از قم- سیاوش دهه شصتی از زنجان- نگار از شهر ری- پردیس- بیتا ایمانی- نظری از خرم‌آباد- قاسم میرزایی از فردوس- ف.ا. ۲۵ ساله از سیمان آبیک- رضا ۲۶ ساله از نظرآباد- و...

دیگه می‌مونه آخرین حرف سال و اون هم این‌که سال خوبی در پیش داشته باشین؛ عیدتون با همه سختی‌ها و آسونی‌هاش مبارک و اگه نشد که این‌ور سال اسم و نوشتة خودتون رو ببینید، هییییییچ غصه نخورید؛ به شرطی که هنوز زنده مونده باشم و هنوز هم پاسخگوی بروبچ، اون ور سال رو ازمون نگرفتن که! برید بذارید منم یه چرت استراحت کنم! برو دیگه! دِ! رو دادن بهش! (خخخخ!)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها