آموزش نقاشی

سلام بچه‌های خوبم! من دوباره آمدم با یک نقاشی جدید و خیلی قشنگ. امروز می‌خواهم نقاشی یک فیل قشنگ را به شما آموزش دهم. همان‌طور که می‌دانید، فیل بزرگ‌ترین جانور روی زمین است. با این‌که جثه خیلی بزرگی دارد ولی بسیار آرام و سر به راه است و جالب‌تر این‌که خیلی هم باهوش است و حرف‌ ما آدم‌ها را می‌فهمد و کارهایی را که‌ آموزش می‌بیند، خیلی زود یاد می‌گیرد.
کد خبر: ۷۷۳۸۰۷

فیل دو دندان دارد که بیش از اندازه رشد می‌کنند و بلند و بزرگ می‌شوند. فیل با این دندان‌های بزرگ دو کار می‌تواند انجام دهد. یکی این‌که ریشه درختان را از زیر زمین بیرون می‌آورد و به‌عنوان غذا می‌خورد و دیگر این‌که با این دندان‌ها از خودش دفاع می‌کند.

خب بچه‌های عزیزم! حالا به من بگویید چرا فیل خرطوم بلندی دارد؟

فیل بدون خرطوم قادر به ادامه زندگی نیست، چون‌ از خرطومش به جای دست و بازو و بینی استفاده می‌کند.

خرطوم فیل از تعداد خیلی زیادی عضله تشکیل شده که باعث می‌شود بسیار قوی و نرم و انعطاف‌پذیر باشد و نوک آن یک برجستگی است که مثل انگشتان دست انسان عمل می‌کند که حتی کوچک‌ترین چیز مثل یک سنجاق را از روی زمین برمی‌دارد. پس بنابراین خرطوم فیل نقش دست حیوان را برای برداشتن غذا و بردن آن به سمت دهان بازی می‌کند.

فیل توسط خرطوم خود آب را می‌مکد و بعد خرطوم را به سمت دهان خود جمع و آن‌گاه به داخل گلوی خود سرازیر می‌کند تا تشنگی‌اش رفع شود. حتی فیل به کمک خرطوم خود دوش هم می‌گیرد و به پشت خود آب می‌ریزد.

فیل‌ها آب‌تنی را خیلی دوست دارند و تا فرصت‌ گیر می‌آورند آب‌تنی می‌کنند.

حالا برای کشیدن این فیل قشنگ درست مثل جدول عمل کنید و آنچه‌ من در قسمت بالا کشیدم مثل همان را در قسمت پایین بکشید و آن‌قدر تمرین کنید تا یاد بگیرید. سپس یک منظره زیبا با فیل بکشید و رنگ‌آمیزی کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها