در برنامه اجرا شده بر روی لامبورگینی هوراکان توسط منصوری در طراحی جلو، پس زمینه مشکی چراغهای جلو و ورودیهای بزرگتر هوا بر روی سپر با اسپویلرهای بزرگتر فیبرکربنی و بالچههای هدایت کننده هوا در نظر گرفته شده و در عقب خودرو هم باله بزرگ ثابت فیبرکربنی به همراه سپر دوباره طراحی شده با دیفیوزرهای بزرگ زیر آن اجرا شده که باعث افزایش بیش از پیش جذابیت و چهره خشن این گاو سرکش ایتالیایی شده است.
در داخل کابین هم منصوری برای تکمیل کار خود و ارتقای سطح اسپرت هوراکان بر روی داشبورد و صندلیها از چرم مخصوص و بالشتکهای برجسته تکیه گاهی و در ساختار آنها از فیبرکربن و در مقابل راننده هم از یک فرمان اسپرت ارگونومیک و پدالهای آلومینیمی استفاده کرده است.
منصوری همچنین پروژه کاری خود را در ظاهر خودرو محدود نکرده و با افزودن یک سیستم اگزوز و صدا خفه کن جدید اسپرت، توربوشارژر تکی با فشار بالاتر نسبت به توربو مورد استفاده در نسخه استاندارد، سیستم کنترل فشار سوخت جدید و دستکاری و بروزرسانی های اطلاعات ECU در رابطه با میزان مصرف سوخت باعث افزایش قدرت پیشرانه 10 سیلندر هوراکان در دور موتور 8200 دور بر دقیقه از 610 اسب بخار به 838 اسب بخار شده و گشتاور تولیدی موتور هم از 560 نیوتن متر در 6500 دور بر دقیقه به 780 نیوتن متر در 5300 دور بر دقیقه افزایش پیدا کرده که با انتقال آن به چرخهای 20 و 21 اینچی جلو و عقب موجب ثبت شتاب صفر تا صد 2.9 ثانیهای و حداکثر سرعت 330 کیلومتر بر ساعتی شده است.(خودروبانک)
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد