جام جم ورزشی: دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات با حواشی همراه بود.
کد خبر: ۷۶۱۱۶۴
حاشیه های دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و امارات

تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات در دیداری حساس که سرگروه گروه سوم شانزدهمین دوره از جام ملت‌های آسیا را تعیین می‌کرد از ساعت 12:30 به وقت ایران در ورزشگاه سانکورپ شهر بریزبین به مصاف یکدیگر رفتند.

هنگام خروج بازیکنان از رختکن و ورود آن‌ها به زمین بازی، جواد نکونام کاپیتان تیم ملی توضیحاتی را به تمامی بازیکنان بویژه علیرضا حقیقی و علیرضا جهانبخش ارائه کرد.

به این دلیل که ایران در این دیدار میزبان بود، کادر فنی و بازیکنان ذخیره امارات به صف شده و برای دست دادن با کی‌روش به استقبال او رفتند. برخی از بازیکنان آن‌ها نیز با برخی از اعضای نیمکت تیم ملی فوتبال ایران دست داده و خوش و بش کردند.

حدود 9 هزار تماشاگر که عموما ایرانی هستند از نزدیک برای تماشای بازی به ورزشگاه آمدند و حدود 70 تماشاگر ایرانی نیز در ضلع شمالی ورزشگاه روی سکو نشسته‌اند و با پرچم امارات تیم ملی فوتبال کشورشان را تشویق می‌کنند.

هنگام ورود بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران به داخل زمین سروصدای بسیار زیادی از سوی تماشاگران ایجاد شد.

عموم ایرانی‌ها با لباس سفید خریداری شده تیم ملی به ورزشگاه آمده‌اند. هرچند که برخی پرچم‌های رایگان نیز از قبل میان آن‌ها توزیع شده بود.

30 نفر در قالب سه دسته با لباس‌های سبز و سفید و قرمز پرچم ایران را درست کردند.

پیش از شروع بازی امیرحسین صادقی، خسرو حیدری را صدا زد و در گوشی به او مطلبی را عنوان کرد.

مرتضی پورعلی‌گنجی نیز پیش از شروع بازی به سمت نیمکت رفت و با بوسیدن امیرحسین صادقی برای قرار گرفتن در پست دفاع مرکزی از او رخصت گرفت.

از ابتدای بازی مارکار آقاجانیان از سوی کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران و مهدی علی سرمربی امارات کنار خط قرار گرفتند و به هدایت بازیکنان دو تیم مشغول شدند.

تماشاگران ایرانی در تمام طول بازی سر از پا نمی‌شناختند و به طور دائم تیم ملی فوتبال کشورشان را با فریادهای ایران ایران تشویق می‌کردند.

آن‌ها که با خود ووزلا هم به ورزشگاه آورده‌اند در هنگام حملات، فریادهای بیشتری سر می‌دادند و هنگام فشار حملات امارات سروصدای آن‌ها دوچندان می‌شد.

همانند بازی‌های گذشته نیز تماشاچیان ایرانی به صورت دسته‌ای و سازماندهی نشده تیم ملی فوتبال کشورشان را تشویق می‌کنند. هر کدام ازاین دسته‌ها نیز یک سبک و نوع تشویق دارند.

تعداد خبرنگاران غیر ایرانی متشکل از ژاپنی‌ها، کره‌ای‌ها، تمام عرب‌ها و استرالیایی‌ها حدود 70 نفر می‌شوند.

کی‌روش بر روی یک صحنه‌ها معتقد بود که بر روی آزمون پنالتی شده و به همین دلیل به داور چهارم اعتراض کرد.

جواد نکونام به دلیل خطا بر روی مهاجم اماراتی با کارت زرد داور جریمه شد.

سردار آزمون به دلیل اینکه معتقد بود ضربه سر او به دست مدافع اماراتی برخورد کرده است به داور بازی اعتراض کرد و در این صحنه درگیری لفظی بین او و بازیکن اماراتی پیش آمد. سردار آزمون در این صحنه با کارت زرد داور جریمه شد.

کی‌روش یک دقیقه بعد به شدت به داور چهارم اعتراض کرد. او نکونام را صدا کرد و توضیحات فنی را به او داد.

سرمربی امارات پس از سوت پایان نیمه اول به داخل زمین رفت تا با داور صحبت کند.

کی‌روش وقتی این صحنه رو دید منتظر داور ماند، زمانی که بیرون رفتن او به تاخیر افتاد خودش به داخل زمین رفت و با گرفتن دست جواد نکونام به او گفت که به سمت داور برود و توضیحاتی را به او ارائه کند.

به علت خرابی زمین شش نفر بین دو نیمه به داخل زمین رفتند و قسمت‌هایی که کنده شده بود را با پا فشار می‌دادند تا بهتر شود.

سفیر ایران در استرالیا به ورزشگاه رفته و یوسف سرکال رییس فدراسیون امارات نیز در ورزشگاه سانکورپ حضور یافته است. او به همراه هوشنگ مقدس مدیر تیم ملی در جام ملت‌ها کنار یکدیگر نشسته‌اند.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها