احمدی نژاد: ممکن است برای انتخابات بیایم

محمود احمدی نژاد در دیدار تعدادی از نمایندگان عضو جبهه پایداری در پاسخ به سوال یکی از نمایندگان که پرسیده بود شما در این شرایط چه می کنید؟ گفت: بنده دیگر برای فعالیت سیاسی انگیزه شخصی ندارم چون اولا تمام مراتب قدرت را در این کشور تجربه کرده ام و ثانیا ترجیح می دهم به فعالیتهای پژوهشی و آموزشی مشغول باشم اما اگر ابعاد این توطئه ای که علیه رهبری در جریان است شدت پیدا کند بر پایه شناختی که از بنده دارید عافیت طلبی نمی کنم و با تمام ظرفیتهای فردی و اجتماعی خود به صحنه می آیم.
کد خبر: ۷۵۲۹۵۵
احمدی نژاد: ممکن است برای انتخابات بیایم

به گزارش نامه نیوز، رییس جمهور سابق اظهار داشت: در ۸ سال دولت به خصوص در دوسال آخر، برخی دوستان به بنده و همکارانم جفا کردند اما از همه آنها گذشتم تا جبهه انقلاب از اختلاف خالی شود. چرا یکبار با خود نگفتید که احمدی نژاد و ضدیت با رهبری؟ احمدی نژاد و ضدیت با ولایت فقیه؟

رییس جمهور سابق در پاسخ به سوالی درباره جمله معروف احمدی نژاد یعنی مشایی اظهار داشت: اولا از شما توقع دارم که از مسائل فرعی عبور کنید ثانیا امروز همه می دانند که آقای مهندس خودشان کناره گیری کرده اند ثالثا در انتخابات ۹۲ چون حضور آقای هاشمی قطعی شد و ما رای آورتر از مهندس مشایی برای رقابت با ایشان نداشتیم بنده با گفتن این جمله از خودم هزینه کردم تا بتوانیم انقلاب را از خطر ارتجاع دور کنیم بنابراین آن جمله مربوط به یک عرصه انتخاباتی که به عرصه دفاع از انقلاب تبدیل شد، بود و امروز مطلقا موضوعیتی ندارد و تکرار آن موجب تفرق میان نیروهای انقلاب می شود.

فروش دختران عراقی به 25 دلار

پرونده اقدامات ضداسلامی و جنایات ضدانسانی گروهک تروریستی داعش روز به روز قطورتر می شود که نمونه آن فروش دختران عراقی با دریافت 25 دلار به عنوان هدیه یا جایزه می باشد که لکه ننگ دیگری بر دامن این گروهک تروریستی - تکفیری است.

به گزارش پایگاه اینترنتی اسلام تایمز، اطلاعات رسیده حاکی از آن است که عناصر این گروهک تروریستی طی پنج ماه گذشته تاکنون هزاران دختران کم سن و سال در شمال عراق را به بردگی گرفته و یا مورد تجاوز قرار داده اند.

دختران اسیر داعشی ها در عراق همچنین به عنوان هدیه یا جایزه میان عناصر این گروهک پلید مبادله می شوند؛ اقدامی که بزرگ ترین فرآیند به بردگی گرفتن انسانها در تاریخ معاصر بشمار می رود.

تحقیق به عمل آمده توسط عکاس روزنامه تایمز انگلیس نشان می دهد که شماری از دختران دوازده ساله به همراه مادران خود توسط گروهک تروریستی داعش مورد تجاوز قرار گرفته اند.

بر اساس این تحقیق، شماری از دختران عراقی که از چنگال داعش گریخته اند، نحوه ربوده شدن زنان و کشیده شدن آنها از موهایشان را توصیف کرده اند.

به گفته آنان، زنان اسیر از خانواده هایشان جدا می شوند و آنها را با کامیون به مراکز شمارش می برند و به عنوان جایزه به برخی از جنگجویان داعش اهدا می شوند و یا به بازار برای فروخته شدن فرستاده می شوند.

اوبامای میمون عامل قطع اینترنت

پیونگ‌یانگ امروز (شنبه) باراک اوباما را "میمون" خواند و آمریکا را مسئول و مقصر قطع و وصل اینترنت در چند روز گذشته در کره‌شمالی معرفی کرد؛ اقدامی که در بحبوحه اتهام‌زنی‌های دو کشور به سر هک سایت شرکت سونی پیکچرز رخ داده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، سایت‌های اصلی اینترنتی کره‌شمالی در هفته گذشته قطع و وصل شدیدی را تجربه کردند به طوری که کمپانی‌های فناوری آمریکایی این رخداد را علاوه بر قطع اینترنت یک اقدام هکری اعلام کردند.

این کمیسیون در بیانیه‌ای اعلام کرد: آمریکا با آن قد و قواره عریض و طویلش باید دست از این اقدامات بردارد و از آن شرم داشته باشد چون باعث شده تا عملیات سایت‌های اینترنتی کره‌شمالی به خاطر قطع و وصل مکرر در هفته گذشته دچار خدشه شود.

سخنگوی این کمیسیون بار دیگر اتهام وارد شده از جانب پلیس فدرال آمریکا (اف‌.بی.‌آی) درباره هک کمپانی سونی پیکچرز را رد کرد و از آمریکا خواست تا دلایل و شواهد کافی در این باره ارائه دهد و ادامه داد: باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا باید خودش بداند که به تمام این اقدامات شیطانی پایان دهد و اگر به دنبال صلح است، باید از سیاست‌های خصمانه علیه کره‌شمالی دست بکشد.

رویاهای داعش به کابوس تبدیل شد

شبکه العربیه امارات نوشت: رویاهای رهبران داعش برای تشکیل دولت در مناطق تحت سیطره خود در عراق و سوریه در حال تبدیل به یک کابوس است. مردم این مناطق از لحاظ معیشت و نیازهای اولیه خود به شدت در تنگنا قرار گرفته اند.

تلاش رهبران داعش برای تهیه نیازهای اولیه مردم، هماهنگ با نیاز ساکنان مناطق تحت سیطره داعش نبوده و فقر و فلاکت روز به روز در این مناطق در حال گسترش است. اقدام داعش در ضرب سکه و امور مالی و اعتباری کم ارزش بوده و نتوانسته پاسخگوی زندگی مردم باشد.

کمبود مراکز بهداشتی و درمانی از یک سو و کمبود شدید آب شیرین و سالم از سوی دیگر اوضاع مردم را نابسامان کرده است. ادامه این اوضاع در استان رقه سوریه و موصل عراق باعث شده تا فقر بیش از پیش نمایان شود طوری که شاهدان عینی خبر دادند برخی ساکنان این مناطق از محل تجمع زباله ها قوت روزانه خود را تهیه می کنند.

به دستور داعش، کارمندان و کارگران برای تهیه درآمد کم خود مجبور هستند به سراغ کسبه و تجار شهر بروند و با مالیات و خراج گرفتن، حقوق ماهیانه خود را دریافت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
رضا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
۰
۰
آخه سابقه كاری خوبی داشت كه دوباره میخواد بیاد!!!
بانو
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
۰
۰
نسل ما كه هیچ، نسل فرزندان ما و فرزندانشون هم از تبعات این هشت سال تیشه به ریشه ها زدن در امان نیستند... ایران رو به نابودی كشوندید آقای احمدی نژاد.
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
۰
۰
عجب اعتماد بی نفسی داره این احمدی نزاد هنوز باورش نمیشه كه 70 میلیون ایرانی نمیخانش

نیازمندی ها