از به‌روزرسانی‌ خودکار در سیستم‌عامل‌های مختلف جلوگیری کنیم

به‌روز نــرسان!

از هر ده کاربر ویندوز 10 یکی می‌گوید پس از نصب بسته‌ای به روزرسان برای رفع مشکل بسته شدن ناگهانی پنجره های ویندوز دچار دردسر شده است.
کد خبر: ۷۵۱۲۲۵
دردسرهای به روزرسانی ویندوز 10 برای کاربران

به گزارش جام جم کلیک: از هر ده کاربر ویندوز 10 یکی می‌گوید پس از نصب بسته‌ای به روزرسان برای رفع مشکل بسته شدن ناگهانی پنجره های ویندوز دچار دردسر شده است.

این وصله به روزرسان برای نسخه آزمایشی Build 9879 سیستم عامل مذکور عرضه شده بود. با توجه به اینکه مایکروسافت قصد ندارد تا اوایل سال 2015 ویندوز 10 را به روز کند این مشکل برای کاربران نسخه های آزمایشی ویندوز 10 مشکل آفرین خواهد بود.

بررسی های مایکروسافت نشان می‌دهد مشکل یاد شده برای 12 درصد از کاربران رایانه های شخصی در زمان نصب وصله به روزرسان جدید به وجود آمده است. در این موارد نه بسته به روزرسان به درستی نصب شده و نه مشکل نوقف ناگهانی پنجره‌های ویندوز برطرف شده است.

مایکروسافت می‌گوید درصدد است مشکل یاد شده را به گونه ای برطرف کند. مایکروسافت در ویندوز 10 از فناوری تازه‌ای بهره گرفته تا از اشغال بیش از حد فضای هارد دیسک پس از نصب سیستم عامل جلوگیری کند. اما ظاهرا نقص در این فناوری مشکلاتی را به وجود آورده است.

مایکروسافت قصد دارد ویندوز 10 را با تغییرات اساسی در مقایسه با ویندوزهای قبلی خود در اواسط سال 2015 عرضه نماید.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها