نرم‌‌افزار patchmypc می‌تواند به شما کمک کند تا تمامی نرم‌افزارهای سیستم خود را به سادگی به‌روزرسانی نموده و از آن‌ها بهترین استفاده را داشته باشید.
کد خبر: ۷۵۵۷۲۳
با این نرم‌افزار همیشه به‌روز باشید

جام جم کلیک: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که یک فرد می‌تواند برای جلوگیری از حملات امنیتی علیه سیستم‌ خود صورت بدهد این است که به‌صورت دائم و منظم برای به‌روزرسانی نرم‌افزارها و سیستم‌عامل خود اقدام کند. در این میان رسیدگی به تک‌تک به‌روزرسانی‌ها ممکن است برای شما بسیار زمان‌بر باشد و تعداد بالای نرم‌افزارهای موجود روی سیستم شما موجب شود تا نتوانید به‌ همه آن‌ها به موقع رسیدگی کنید، در این صورت نرم‌افزار patchmypc می‌تواند بهترین گزینه ممکن برای شما باشد.

این نرم‌افزار به‌صورت رایگان قابل دانلود است و به‌خاطر رابط کاربری بسیار مناسب patchmypc، می‌توان به سادگی از آن استفاده کرد. این نرم‌افزار از حجم بسیاری پایینی برخوردار است ولی برای نصب آن باید .NET FRAMEWORK نسخه 3 را داشته باشید که درصورت عدم وجود این برنامه در سیستم شما، در هنگام نصب patchmypc می‌توانید به‌صورت رایگان این برنامه را نیز دریافت و نصب کنید.

نرم‌افزار فوق دارای مزایای بسیار زیادی است که یکی از بهترین موارد در میان این مزایا را می‌توان ساختار هوشمند شناسایی نرم‌افزارهای تبلیغاتی اشاره کرد، به‌این ترتیب دیگر نرم‌افزارها در هنگام به‌روزرسانی خود نمی‌توانند یک نرم‌افزار اضافی را به اجبار روی سیستم‌ شما نصب کنند زیرا patchmypc این نرم‌افزارهای اضافی را پاک خواهد کرد. در کنار این موارد، patchmypc می‌تواند سیستم‌عامل شما را نیز به‌روزرسانی کند.

نسخه رایگان این نرم‌افزار از طریق لینک زیر و تنها برای ویندوز قابل دانلود است و نسخه مخصوص سیستم‌های عامل دیگر برای این نرم‌افزار مفید تعریف نشده است، در حال حاضر سومین شماره از این نرم‌افزار برای دانلود قابل دست‌یابی است.

https://patchmypc.net/download

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها