گفتگو با خانواده بازیگر فقید در برنامه دیشب «بعضیا»

آخرین روز زندگی «انوشیروان ارجمند» به روایت بهرام رادان

سیدعلی ضیاء مجری «بعضیا» شب گذشته یکشنبه 23 آذر در حالی که تنها ساعاتی از درگذشت انوشیروان ارجمند می گذشت میزبان برادر او داریوش ارجمند بود. علی ضیا در کنار بهرام رادان گزارشی تصویری از آخرین روز زندگی «انوشیروان ارجمند» در بیمارستان ارائه داد.
کد خبر: ۷۴۹۳۹۱
آخرین روز زندگی «انوشیروان ارجمند» به روایت بهرام رادان

ضیاء در بخشی از برنامه گفت: هفته پیش از مردم خواستم برای برادرتان دعا کنند. دیروز هم به برزو زنگ زدم و همراه با بهرام رادان به بیمارستان رفتیم. از بهرام رادان ممنونم که با ما همراه شد. گزارشی از حال و هوای دیروز را در ادامه می بینید که در آن با همسر و دختر انوشیروان ارجمند و برزو جان صحبت کرده ایم.

در ادامه تصاویری از دوربین «بعضیا» در بخش بیمارستانی که ارجمند در آن بستری بود پخش شد و برزو ارجمند در حالی که به شدت متأثر و نگران بود گفت: ما روزهای خیلی سختی را می گذرانیم. فعلا منتظریم و خواهش من از مردم ایران فقط دعا است.

/Media/Image/1393/09/10/635530306639541917.jpg

تصاویری از احوال پرسی بهرام رادان با برزو ارجمند بعد از این روی آنتن رفت و برزو تأکید کرد: دیدن بابا در این وضعیت خوشایند ما نیست. بابای من اصلا اهل خوابیدن نیست. او فردی سحرخیز است و حالا هم باید جلوی دوربین یا روی صحنه باشد.

وی تصریح کرد: دو هفته پیش یکشنبه بابا دچار عارضه قلبی وسیع شد و فردای آن روز دوشنبه حدود 12 روز پیش سطح هوشیاری او دیگر بالا نیامد. ما روزهای سختی را می گذرانیم.

بهار ارجمند دختر زنده یاد انوشیروان نیز گفت: حال پدرم وصف نشدنی نیست. حال بابا انوش سینما و تلویزیون که برای همه بابا و عمو بوده، کسی که سن و سال برایش مهم نیست و از نوجوان 14 ساله تا پیرمرد 90 ساله با او می‌گویند و می خندند و زندگی می‌کنند.

وی ادامه داد: از همه مردم که برای بابا دعا کردند ممنونیم و می خواهیم این دعا را قطع نکنند و برای همه مریض ها شفای کامل را بخواهند. از دکتر و پرستارهای بیمارستان هم تشکر می کنم. امیدوارم به حق این شب و روزها اباعبدالله کمک کند. بابا هر سال این موقع «خورشید کاروان» را بازی می‌کردند...

همسر زنده یاد ارجمند نیز در سخنانی گفت: از تمام مردم تشکر می کنم. همچنین از پرسنل خوب بیمارستان که مثل فرزندان ما هستند. از بچه های آی‌سی یو و تمام مردم ایران هم متشکرم. امیدوارم سایه هنر همسرم بر سر مردم بماند. بچه هایم به عشق او نفس می کشند.

با پایان پخش این آیتم و بازگشت به استودیو، داریوش ارجمند در حال گریستن‌ در قاب تصویر دیده می‌شد. (جام‌جم‌سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سارا
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
۰
۰
واقعا ازدست دادن همچین اسطوره ای سخته .خدارحمتش كنه

نیازمندی ها