برنامه تحویل سال شبکه یک سیما، جمعه شب 29 اسفند ساعت 20:15 پخش خود را آغاز کرد و تا 5 صبح روز گذشته 1 فروردین ادامه داشت.
کد خبر: ۷۸۲۴۷۱
ویژه برنامه تحویل سال «علی ضیاء» به روایت تصویر

در ابتدای این برنامه سیدعلی ضیاء مجری پس از خواندن چند بیت شعر، مخاطبان را به تماشای اولین آیتم برنامه دعوت کرد که در آن پژمان جمشیدی خاطره بامزه‌ای از خود در جریان بازی با قطر تعریف کرد.

اجرای زنده گروه دنگ شو در فواصل برنامه

سپس با بازگشت به استودیو، گروه دنگ شو قطعه «دلبند» را به صورت زنده اجرا کردند.

پخش آیتم گفتگو با خانواده شهید رضایی‌نژاد از جمله همسر و آرمیتا دختر وی در ادامه روی آنتن رفت و ضیاء اعلام کرد به دلیل در سفر بودن این خانواده، این گفتگو به صورت تولیدی روی آنتن رفت.

«تو خود ایرانی» آیتمی بود که پس از این روی آنتن رفت و تبریک سال نو از سوی چهره‌ها به مردم بود. از جمله حمید استیلی، بهناز جعفری، رضا طالقانی، محمد مایلی کهن، محمدعلی اینانلو، صمد نیکخواه بهرامی، امین حیایی و اسماعیل آذر در این کلیپ حضور داشتند.

محمدرضا هاشمی فراش مدرسه‌ای که اکنون معاون اجرایی مدرسه است اولین مهمان برنامه بود و گفتگوی جذاب و متفاوتی رقم خورد.

حوالی ساعت 21 پخش زنده برنامه برای روی آنتن رفتن اخبار شبانگاهی متوقف شد و حدود یک ساعت بعد برنامه با ارتباط زنده با حرمین مطهر امام رضا (ع) و احمدبن موسی (ع) ادامه پیدا کرد.

دکتر قاسم رضیعی پزشک هسته ای نیز مهمان بعدی برنامه بود که به قرائت قرآن پرداخت و پس از آن ضیاء با او درباره پزشکی هسته‌ای گپ زد.

کلیپی با صدای احسان خواجه‌امیری و یک انیمیشن طنز در ادامه پخش شد و موسیقی زنده از موسیقی نواحی نیز در استودیو اجرا شد.

ایجاد فضای طنز با حضور پژمان جمشیدی

پس از این پژمان جمشیدی به استودیو آمد و انگار که مجری برنامه باشد، به شعرخوانی و گفتگو با مخاطبان پرداخت و با دیدن ضیاء اعلام کرد مجری 2 اجرای برنامه را ادامه می‌دهد. این بخش فضای لبخند را در بین مخاطبان ایجاد کرد و نشاط را به برنامه آورد.

در ادامه آیتم‌ خاطره‌گویی چهره‌ها، آیتمی با حضور علیرضا خمسه پخش شد که او هم با تعریف کردن یک خاطره به اجرای استندآپ کمدی پرداخته بود.

امیر غفور بازیکن تیم ملی والیبال در ادامه مهمان برنامه شد و از تجربیات ورزش و زندگی گفت. حضور مجدد جمشیدی در صحنه، چاشنی طنز برنامه را بالا برد و لحظات شادی را در برنامه رقم زد.

گفتگو با مهران احمدی و دخترش و حافظ ناظری

گروه دنگ شو پس از این اجرای زنده دیگری در برنامه داشتند و مهران احمدی و دخترش باران مهمان برنامه علی ضیاء شدند.

گزارشی از منزل شهرام ناظری و گفتگو با حافظ ناظری خواننده و آهنگساز مطرح موسیقی کلاسیک ایران و جهان در ادامه روی آنتن رفت و بخش‌هایی از پشت صحنه «پایتخت» هم پخش شد.

دوبله زنده از انیمیشن گرفته تا فیلم «شعله»

دومین انیمیشن طنز در ادامه روی آنتن رفت، یک کلیپ پخش شد و علی ضیاء‌ در ادامه با یک خانواده شهید اهل آبعلی گفتگو کرد.

دوبله زنده یک انیمیشن، حرکت خلاقانه‌ای بود که در ادامه برنامه صورت گرفت. محمدکمال معتضدی و هومن خیاط هنرمندان این بخش بودند.

پشت صحنه «پرده نشین» در ادامه روی آنتن رفت و سپس عوامل این سریال از جمله سیدمحمود رضوی تهیه‌کننده، بهروز شعیبی کارگردان، حامد کمیلی و سارا بهرامی بازیگر به همراه مائده سادات رضوی در استودیو حاضر شدند و ضیاء به گفتگو با آنها پرداخت.

در ادامه استندآپ کمدی علی انصاریان روی آنتن رفت و در بازگشت به استودیو نقالی به صورت زنده اجرا شد.

سپس احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک و حمید سوریان نابغه کشتی ایران در استودیو حاضر شدند و ضیاء با آنها گپ زد.

گروه دنگ شو در ادامه ترانه محبوب و به یاد ماندنی تیتراژ سریال «پژمان» را اجرا کردند و نوازندگان این گروه نیز به جمع سعید آتانی و طاها شجاع نوری پیوستند و شایا شجاع‌نوری، خشایار روانگر و پدرام حاجی باشی کوتاه درباره کارشان توضیح دادند.

دوربین برنامه تحویل سال در خانه شهلا ریاحی

سپس دوربین برنامه علی ضیاء به خانه شهلا ریاحی بانوی پیشکسوت بازیگری ایران رفت و گفتگویی با این چهره قدیمی پخش شد.

در ادامه مهدی فخیم زاده کارگردان و محمد صادقی بازیگر سریال «فوق سری» به استودیو برنامه آمدند و با مجری گپ زدند.

در ادامه ی پخش موسیقی نواحی، موسیقی خراسان جنوبی اجرا شد و نکته جالب توجه اینکه در این بخش سازهای این هنرمندان نیز در تصویر به چشم می‌خورد.

سپس سام درخشانی نزدیک به 30 دقیقه مانده به تحویل سال روی آنتن برنامه آمد و به شوخی گفت به جای اینکه 20 میلیون بگیرد و در برنامه دیگری باشد، اینجا آمده است.

دکتر جوادی که ضیاء او را از نوابغ ایران معرفی می‌کرد و اتفاقا استاد دانشگاه کاشان بوده نیز به جمع اضافه شد و جمشیدی دوباره با کاشانی بودن برخی از مهمان‌ها که همشهری مجری هستند شوخی کرد.

پشت صحنه «محمد رسول‌الله» و گپ و گفت با پاکدل

پخش پشت صحنه فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله» پس از این روی آنتن رفت و با بازگشت به استودیو، مهدی پاکدل بازیگر این فیلم در صحنه حاضر شد و از ایفای نقش ابوطالب در این فیلم سخن گفت.

اجرای دکلمه با صدای صالح علا

دکلمه‌ای که پیش از تحویل سال روی آنتن رفت، توسط محمد صالح علا اجرا شده بود.

دقایقی بعد سال نو شد و ضیاء مردم ایران را به تماشای سخنان مقام معظم رهبری و رییس جمهور دعوت کرد. سپس گروه موسیقی خراسان، آهنگ تحویل سال را نواختند و دنگ شو نیز قطعه مرتبطی را اجرا کردند.

گفتگو با جلال‌الدین کزازی سپس روی آنتن رفت و حمیدرضا برقعی به استودیو آمد و با ضیاء گفتگو کرد. همچنین پس از این، گفتگو با علی اکبر ولایتی پخش شد.

سپس گروه دوبلاژ زنده، دوباره انیمیشنی را به شکل زنده دوبله کردند ودر ادامه پخش خاطره‌گویی هنرمندان بهرام عظیمی استندآپ کمدی اجرا کرد.

اکبر رجبی، مدیر عامل جمعیت طلوع بی نشان ها آخرین مهمان برنامه ضیاء بود و درباره رابطه‌اش با کارتن‌خواب‌ها حرف زد.

این برنامه حوالی ساعت 4:30 روز گذشته یک فروردین به پایان رسید. (جام‌جم سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۱
توحید
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
۰
۰
خدارو شكر معنی طنز هم فهمیدیم من همش به اون دكور وكتابخانه در حال سقوط ش فكر می كنم.
سیما
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
۰
۰
برنامه عالی یود همه عوامل خسته نباشید
بیننده
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
۰
۰
جالبه علی ضیا بعضیا رو اجرا كرد همه گفتن اه اه پیف پیف ما كه نمی بینیم ویتامین 3 اجرا كرد گفتن كله سحر كی بیدار میشه علی ضیا رو ببینه ولی دقیقا موبه مو مهمان ها وآیتم هارو حفظ ان همه میگن علی ضیا بده و اتفاقا دقیق ترازتمام برنامه ها برنامه هاشو می بینن اونایی هم كه برا وقتشون نگرانن میتونن كانال دیگه ای روببینن اما درمورد شوخی های پژمان جمشید یو ضیا همه چیز قبلا نوشته شده بود وعمدی دركار نبود علی ضیا هم قوی اجرا كرد با توجه به سیاست های شبكه یك برنامه روی آنتن رفت من موندم اونایی كه برنامه های علی ضیا رو به قول خودشون نمی بینن چطور اینقد دقیق اظهار نظر میكنن درضمن او نامه ای هم كه توسط فرزنداون جانباز خوانده شد در برنامه ی خانم صادقی قبلا دربرنامه نبش جنت آباد خوانده شده بود ولی جماعتی بنابر دلایلی این اتفاق ها رو نمی بینن وفقط دنبال عیب وایرادند وقتی علیخانی یه زندانی رو روانتن زنده آزاد میكنن همه به به وچه چه پارسال تویتامین 3 هم با فروش پیراهن مالدینی 5 زندانی آزا د شد ولی هیشكی صداش درنمیاد چون علی ضیا بده
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
۰
۰
كیفیت برنامه های همه شبكه ها خیلی كمتر از سالای پیش بود. سالای پیش دائما كانالا رو عوض میكردیم كه چیزی رو از دست ندیم و برنامه ها رقابت داشتن. اما امسال برای اولین بار اجرای برنامه به این مهمی رو سپردن دست یه خبرنگار! این كه نجف زاده تو حوزه ی خبرنگاری یكی از بهترین هاس، دلیل نمیشه بتونه مجری خوبی هم باشه! شوخی های علی ضیا و پژمان جمشیدی هم كه به نظرم بی مزه بود. ولی برنامه ی علیخانی با این كه شاید چندان شاد نبود، اما حداقل آدم رو به فكر وامیداشت. مثل كلیپایی كه با بچه های سرطانی یا بهزیستی ساخته بودن
صبا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
۰
۰
دختر خانوما به خاطر خودشون هم شده میان از ضیا تعریف وتجمید میگن
ترنج
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
۰
۰
آقای مسعود ده نمكی بعد از برنامه بعضیا به آقای ضیا گفته بود كه واقعا شان آدمای اطراف تون رعایت نمی كنید
هدیه
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
۰
۰
خدا میدونه چه قدر از كیفیت پایین برنامه اینجا آبنده حرص خوردم آقای ضیا تا كی میخواد اینجوری ضعیف كار كنه خدا عالمه خودتون قضاوت كنید ژیلا صادقی وكامران نجف زاده خوب كار كردن باوجود خانم صادقی چند وقتی از عرصه اجرا دور بود وآقای نجف زاده كه گزارش گر بعد آقای ضیا شبكه یك رو در اختیار می گیره واین شكلی ضعیف كار می كنه
مریم گلی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
۰
۰
علی ضیا یدونه باشه خیلی عالی بود

نیازمندی ها