روی خط ورزش

برنامه 40 روزه درخشان

حمید درخشان، سرمربی پرسپولیس برنامه چهل روزه تیمش را به مسئولان این باشگاه داد تا طبق آن برنامه‌ریزی صورت گیرد.بنا به برنامه ارائه شده از سوی حمید درخشان به مسئولان باشگاه پرسپولیس، دور جدید تمرینات سرخپوشان از شنبه بیست و نهم آذر در مجموعه ورزشی درفشی‌فر آغاز می‌شود و تا ده روز در همین مکان ادامه پیدا خواهد کرد. درخشان برای ده روز دوم قصد دارد تیمش را به کیش ببرد و در این جزیره اردویی برپا کند.
کد خبر: ۷۴۸۹۱۴

شاگردان درخشان برای ده روز سوم در ترکیه یا دبی اردو خواهند زد و پیش‌بینی دو بازی تدارکاتی هم برای سرخپوشان در این اردو شده است.پرسپولیسی‌ها ده روز آخر تعطیلات را در تهران سپری و تمرینات خود را در مجموعه درفشی‌فر پیگیری خواهند کرد. درخشان همچنین به مسئولان باشگاه پرسپولیس تاکید کرده بازیکنان مدنظرش حتما قبل از آغاز اردوی اول سرخپوشان در کیش، جذب شوند تا با تیمی کامل راهی این اردو شوند.لیگ برتر به دلیل برپایی اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی و پس از آن، جام ملت‌های آسیا تا سیزدهم بهمن تعطیل خواهد بود./ تسنیم

پیروزی کامرانی و حدادی در لیگ چین

در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال چین،‌ تیم جیانسو تنگشی که مهدی کامرانی را در اختیار دارد در مصاف با جیلین 108 بر 106 پیروز شد. کامرانی در این دیدار کارش را با 11 امتیاز، 4 ریباند، هشت پاس منجر به گل و چهار توپ‌ربایی به پایان برد.

شینگ دائو هم که حامد حدادی را دارد به مصاف لیائونینگ رفت و 111 بر 109 به برتری رسید. حدادی در این مسابقه 37 دقیقه و 29 ثانیه در میدان بود و کارش را با 16 امتیاز، 11 ریباند، چهار پاس منجر به گل به پایان رساند.

در دیگر دیدار چونگ پینگ به همراه ارسلان کاظمی به مصاف سیچوان رفت و با نتیجه 109 بر 99 تن به شکست داد. ارسلان کاظمی کارش را با 14 امتیاز، 17 ریباند، سه پاس منجر به گل و شش توپ‌ربایی تمام کرد./ ایسنا

صدرنشینی ذوب‌آهن در لیگ وزنه‌برداری

هفته سوم لیگ وزنه‌برداری با برتری تیم شرکت ملی حفاری ایران به پایان رسید تا رقابت برای کسب عنوان قهرمانی میان این تیم و ذوب‌آهن صدرنشین به اوج حساسیت برسد. در پایان دو روز رقابت وزنه‌برداران لیگی در سالن مجموعه ورزشی شماره (3) شهید لرکی اهواز، این تیم حفاری بود که با 53.47 امتیاز بالاتر از سایر تیم‌ها ایستاد، اما در رده‌بندی کلی، ذوب‌آهن اصفهان همچنان صدرنشین باقی ماند.

برای تیم حفاری حسن گلپرور در دسته 56 کیلو، میثم فیروزی در دسته 62 کیلو، سجاد بهروزی در دسته 69 کیلو و نیما آقایی در دسته 94 کیلو عنوان برتر اوزان خود را به دست آورند، ضمن این‌که کیانوش رستمی برای تیم حفاری نیز به لطف درخشش در رقابت‌های جهانی قزاقستان در دسته 85 کیلوگرم بی‌رقیب بود. در مقابل از تیم ذوب‌آهن، مسعود چترایی در دسته 77 کیلو تنها وزنه‌برداری بود که توانست در اهواز بالاتر از دیگر مدعیان وزن خود در صدر بایستد. ذوب‌آهنی‌ها بهداد سلیمی را هم داشتند که با احتساب وزنه‌هایی که در رقابت‌های جهانی قزاقستان به ثبت رساند در دسته فوق‌سنگین صدرنشین شد.

اما بی‌شک درخشان‌ترین وزنه‌ها را جواد نادری بالای سر برد. این وزنه‌بردار تیم مناطق نفت‌خیز جنوب در حرکت یکضرب دسته 105 کیلوگرم وزنه 192 کیلوگرم را بالای سر برد که دو کیلوگرم بیشتر از رکورد ایران در این وزن بود. نادری در دوضرب هم موفق به مهار وزنه 225 کیلوگرم شد و با حدنصاب مجموع 417 کیلوگرم عنوان صدرنشینی دسته 105 کیلوگرم را به دست آورد.

رده‌بندی لیگ وزنه‌برداری در پایان هفته سوم:

1ـ ذوب آهن اصفهان با 158.7 امتیاز

2ـ شرکت ملی حفاری ایران با 158.31 امتیاز، 3ـ نیروی زمینی ارتش با 145.48 امتیاز، 4ـ عقاب نیروی هوایی با 144.48 امتیاز، 5ـ مناطق نفت‌خیز جنوب با 135.01 امتیاز،6ـ پدافند هوایی با 133.68 امتیاز./ جام‌جم

4 مدال آسیایی نوجوانان جودوی ایران

تیم‌های ملی جودوی نوجوانان ایران در پایان رقابت‌های قهرمانی آسیا به یک مدال طلا و سه مدال برنز دست یافتند. در روز پایانی این رقابت‌‌ها که در هنگ‌کنگ برگزار شد امیر حسین اخلاقی، سعید طاهری، حمیدرضا ملک‌زاده و شیوا جهانگیری برای کسب مدال برنز به روی تاتامی رفتند که در پایان فقط ملک‌زاده موفق به ایستادن روی سکوی سوم آسیا شد و اخلاقی به همراه طاهری و جهانگیری پنجم شدند.به‌این ترتیب تیم ایران با تک مدال طلای سهیل جمال‌آبادی و سه برنز علیرضا خجسته، حمیدرضا ملک‌زاده و زهرا باقری در هشتمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا بسته شد./ جام‌جم

نقص فنی هواپیمای استقلال

هواپیمای حامل بازیکنان تیم فوتبال استقلال و تعدادی مسافر دیگر که از اهواز عازم تهران بود، در آسمان دچار نقص فنی شد و با ۴۵ دقیقه تاخیر فرود آمد. کاروان تیم فوتبال استقلال که از اهواز عازم تهران بود، ساعت 22 پنجشنبه شب سوار بر هواپیمای متعلق به شرکت نفت به شماره پرواز 2615 شدند و در حالی که قرار بود هواپیما ساعت 23 در فرودگاه مهرآباد فرود آید، به دلیل مشکل فنی در قسمت چرخ‌ها با 45 دقیقه تاخیر و پس از چهار بار چرخش بر فراز فرودگاه مهرآباد در نهایت به زمین نشست.

فرود این هواپیما در حالی بود که مسافران و اعضای تیم استقلال دچار ترس و وحشت شده‌ بودند./ فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها