مرور صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز

شکایت پرسپولیسی‌ها از استقلال+تصاویر

جام جم ورزشی: درخشش بانوان تیرانداز در رقابت های آسیایی اینچئون باعث شد تا ایران به رده نهم این رقابت ها صعود کند.
کد خبر: ۷۱۹۷۸۹
بانوان تیرانداز ایران را به رده نهم رساندند+عکس

به گزارش جام جم ورزشی، رقابتهای تیراندازی 10 متر تفنگ بادی بانوان بازی‌های آسیایی به وقت محلی برگزار شد که طی آن نجمه خدمتی از تیم ایران توانست بالاتر از تمام رقبای آسیایی خود بایستد و مدال طلا را به خود اختصاص دهد. نزدیک‌ترین رقیب وی در این مسابقه نرگس امام قلی‌نژاد بود که نقره گرفت. در این ماده حریف چینی سوم شد.

همچنین در بخش تیمی تفنگ بادی 10 متر، تیم بانوان کشورمان توانست نخستین مدال کاروان کشورمان را به نام خود ثبت کند. در این ماده نجمه خدمتی با ثبت امتیاز 417.2 چهارم شد. پس از او نرجس اماقلی‌نژاد با 416.3 در رده هفتم قرار گرفت و الهه احمدی هم با امتیاز 412.3 نوزدهم شد. تا مدال نقره تیم ایران حتمی شود.

اما بعد از آن داوران متوجه شدند ورزشکار چینی در نگهداری اسلحه مرتکب خطا شده و به همین خاطر این ورزشکار از جدول انفرادی خارج شد تا ایران به صدر جدول برود و رنگ مدال کشورمان طلایی شود. چینی‌ها که این مساله را نمی‌پذیرفتند، اعتراض زیادی کردند و سرانجام با نفوذی که داشتند رای را برگرداند تا رنگ مدال ایران طلایی نشود.

برپایه این گزارش و با توجه به کسب یک مدال طلا و دو نقره از سوی بانوان تیرانداز کشورمان در بازی‌های آسیایی اینچئون، کاروان ایران به رده‌بندی مدالی این مسابقات وارد شد و در رده نهم قرار گرفت. همچنین تیم چین هم صبح امروز توانست به صدر جدول رده‌بندی این رقابتها برسد.

جدول رده بندی کشورهای مدال آور در رقابت های آسیایی به شرح زیر است:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها