مراحل ساخت سریال نابرده رنج امشب ساعت 23 از شبکه مستند پخش می‌شود و سازندگان مستند «آخرین روزهای زمستان» هم به برنامه شب‌های مستند می‌آیند.
کد خبر: ۷۱۹۴۷۴
نابرده رنج و آخرین روزهای زمستان در شبکه مستند

برنامه پشت خاکریز به تهیه‌کنندگی محمد هوشمند به سفارش شبکه مستند برای نمایش در هفته دفاع مقدس تولید شده و در برنامه امشب پشت صحنه سریال نابرده رنج به نمایش گذاشته خواهد شد که شامل گفت‌وگو با محسن روزبهانی طراح جلوه‌های ویژه نابرده رنج، علی اوسیوند بازیگر سریال، سارا خسرو آبادی نویسنده و علیرضا بذرافشان نویسنده و کارگردان این سریال است.

سریال نابرده رنج به تهیه‌کنندگی محمود رضایی از شبکه سه پخش شد. این مجموعه داستان جوانی با نام اسد با بازی کامبیز دیرباز را روایت می‌کرد که در دهه 60 و بحران جنگ به دلیل قاچاق کالا به زندان می‌افتد. او در زندان دفتر خاطرات پدرش را می‌خواند که در آن به نشانی یک گنج خانوادگی در روستایی اطراف شهر پاوه اشاره شده است. اسد از زندان می‌گریزد تا گنج را پیدا کند.

در شب‌های آینده پشت صحنه سریال‌های رقص پرواز، خاک سرخ، شوق پرواز، شب هزار و یکم، قفسی برای پرواز، اخراجی‌ها 1، نابرده رنج، لیلی با من است، خوش رکاب و سفر به چزابه از برنامه پشت خاکریز به نمایش درمی‌آید.

برنامه شب‌های مستند به تهیه‌کنندگی بابک میزانی که آثار مستندسازان مطرح کشورمان را نقد و بررسی می‌کند، این هفته آثار محمدحسین مهدویان را نمایش می‌دهد و آنها را نقد و بررسی می‌کند.

این برنامه امشب مستند آخرین روزهای زمستان را نمایش می‌دهد و آن را با حضور مهدویان و سعید قطبی‌زاده نقد می‌کند.آخرین روزهای زمستان، روایت زندگی شهید حسن باقری با نام واقعی غلامحسین افشردی از جوان‌ترین فرماندهان ایران در دوران دفاع مقدس است که سال گذشته بعد از نمایش از شبکه یک با استقبال بخش عمده‌ای از مخاطبان مواجه شد.

مهدی زمین‌پرداز در نقش حسن باقری، مجتبی شفیعی در نقش احمد متوسلیان، ابراهیم امینی در نقش محسن رضایی، سعید میرزایی در نقش رحیم صفوی و سهیل بابایی در نقش محمد برادر شهید باقری در این مجموعه مستند ـ داستانی ایفای نقش کرده‌اند.

مستند لطفا با لبخند وارد شوید از مجموعه یک زندگی از تولیدات شبکه مستند به مرحله نهایی جشنواره رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه (ABU PRIZES) راه پیدا کرد و جزو شش فیلم برتر این جشنواره شد.

جواد ظهیری تهیه‌کننده این مستند ضمن اعلام این خبر افزود: این فیلم به کارگردانی رضا عباسی در بخش مستند اجتماعی مسابقه ملی هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت نیز حضوری موفق داشت.

به گفته این تهیه‌کننده، با لبخند وارد شوید درباره یک راننده تاکسی در تهران است که با خود عهد بسته از مردم لبخند بگیرد. ابراهیم دهباشی چهل و شش ساله است که این شیوه را برای زندگی و کار در شهر شلوغ تهران در پیش گرفته است.

راننده‌ای که تنها دغدغه‌اش شاد کردن مسافران است و مسافرانی که علاقه دارند برای راننده یادگاری بنویسند، مهم‌ترین ماجرای این مستند را می‌سازند، اما تمام این شادی‌های دهباشی برای پنهان کردن غم بزرگی است که در دل دارد. (روابط عمومی شبکه مستند)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها