تهیه‌کننده «پشت خاکریز» که با نگاهی به پشت صحنه و خاطرات تولید برترین مجموعه‌های تلویزیونی دفاع مقدس در شبکه مستند تولید شده اعلام کرد این مجموعه مستند در نخستین قسمت سراغ پشت صحنه و مراحل ساخت سریال «قفسی برای پرواز» می‌رود.
کد خبر: ۷۱۸۶۴۴
خاطرات جنگی اکبر عبدی در «پشت خاکریز»
محمد هوشمند تهیه‌کننده «پشت خاکریز» درباره قسمت اول این برنامه که فردا شنبه 29 شهریور، ساعت 17 پخش می‌شود گفت: پس از پخش موفق مجموعه «پشت ماه» در شبکه مستند که به پشت صحنه سریال‌های ماه مبارک رمضان می‌پرداخت، این بار به سراغ 10 مجموعه ماندگار دفاع مقدس سیما رفته‌ایم و در گفتگو با بازیگران و عوامل سازنده این سریال‌ها و همچنین پخش تصاویری از پشت صحنه این مجموعه‌ها، خاطرات آن‌ها را زنده خواهیم کرد.

وی افزود: از همین رو سراغ سریال «قفسی برای پرواز» رفتیم و با یوسف سید مهدوی کارگردان آن، احمد کاوری نویسنده و همچنین امین زندگانی، نفیسه روشن و اردلان شجاع کاوه درباره روند ساخت این سریال و خاطرات آنها از حضور در یک سریال دفاع مقدسی گفتگو کرده‌ایم.

هوشمند با اشاره به سختی‌های تولید این مجموعه با توجه به مشغله کاری هنرمندان و بازیگران این سریال‌ها، ادامه داد: گروه «پشت خاکریز» همچنان مشغول ضبط قسمت‌های مختلف این برنامه هستند.تاکنون مهدی‌ هاشمی‌، ابراهیم حاتمی‌کیا، سید شهاب حسینی، فرهاد اصلانی ، منوچهر محمدی، مسعود کرامتی، عاطفه رضوی، مهشید افشار زاده، امین زندگانی، نگار فروزنده، نفیسه روشن، اردلان شجاع کاوه و... مقابل دوربین برنامه حاضر شده‌ و خاطرات خود را بازگو کرده‌اند.

این تهیه‌کننده تأکید کرد: ضمن اینکه روز گذشته سراغ اکبر عبدی بازیگر توانای کشورمان رفتیم و خاطرات او را از مراحل ساخت سریال اخراجی‌های یک را ثبت کردیم. چرا که نسخه سریالی این فیلم سینمایی در پنج قسمت روی آنتن رفته بود.

/Media/Image/1392/12/27/635307642492370554.jpg

وی در پایان ابراز امیدواری کرد این مجموعه در 10 قسمت 60 دقیقه‌ای مورد توجه علاقمندان به سریال‌های دفاع مقدس قرار گیرد و اعلام کرد «رقص پرواز»، «خاک سرخ»، «شوق پرواز»، «شب هزار و یکم»، «قفسی برای پرواز»، «اخراجی‌ها 1»، «نابرده رنج»، «لیلی با من است»، «خوش رکاب» و «سفر به چزابه» اسامی‌ 10 سریالی هستند که در «پشت خاکریز» مورد بررسی قرار می‌گیرند. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها