پنج نفر در دو روز گذشته به دلیل عدم آشنایی به فنون شنا در آب‌های استان گیلان جان باختند.
کد خبر: ۷۱۶۵۸۷
آب‌های گیلان 5 قربانی گرفت

به گزارش پایگاه خبری پلیس، پنج نفر در دو روز گذشته به دلیل عدم آشنایی به فنون شنا در آب های استان گیلان جان باختند.

سرهنگ محمد رضا جعفری خیرخواه، معاون اجتماعی پلیس گیلان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در دو روز گذشته در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدن پسر بچه پنج ساله، دو نوجوان 14 و 15 ساله و یک زوج اصفهانی در شهرستان فومن و بندر انزلی، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

معاون اجتماعی گیلان افزود: ماموران انتظامی پاسگاه گوراب شهرستان فومن با حضور در محل، متوجه مرگ پسر بچه پنج ساله ای شدند که به طور ناگهانی از غفلت پدر و مادر خود استفاده نموده و با سقوط در رودخانه، غرق و مرگش را رقم زده است.

سرهنگ جعفری خیرخواه با ابراز تاسف از این حادثه، به غرق شدن دو نوجوان 14 و 15 ساله و یک زوج اصفهانی در شهرستان بندرانزلی نیز اشاره و بیان کرد: ابوالفضل و بهنام 14 و 15 ساله که در قالب اردوی تفریحی دانش آموزی از استان مرکزی به شهرستان بندر انزلی سفر کرده بودند، در اثر شنا در مناطق ممنوعه و خارج از طرح سالمسازی دریا غرق شدند.

وی با بیان اینکه اکثر غرق شدگی ها در اثر عدم استفاده مسافران و مردم از طرح های سالمسازی دریا است، اظهار داشت: زوج اصفهانی نیز روز گذشته در حال شنا در خارج از طرح دریا غرق و اجسادشان به سردخانه منتقل شد.

معاون اجتماعی گیلان در پایان با اشاره به اینکه در طرح های سالمسازی دریا حضور پلیس و نیروی های امدادی کمک رسانی بهتر به مردم و مسافران را فراهم می سازد، از استفاده کنندگان دریا خواست، نکات ایمنی را در استفاده از دریا مد نظر داشته باشند تا موجب حوادث غم بار نشوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها