نئور، چهار نفر را بلعید

ماموران آتش نشانی اردبیل با کمک نیروهای امدادی در تلاش هستند اجساد چهار جوان را که دو روز پیش در دریاچه نئور اردبیل غرق شده و گمان می رود در عمق باتلاق زیرآب مدفون شده اند، یافته و بیرون بکشند.
کد خبر: ۷۱۲۰۷۷
نئور، چهار نفر را بلعید

این جوانان دو برادر و دو دوستان بودند که به قصد تفریح و عکاسی سوار یک قایق فرسوده در این دریاچه شده اند و وزش باد آنها را به وسط آب انتقال داده و بر اثر تقلای نافرجام و شکسته شدن قایق ، غرق و به اعماق باتلاقی این دریاچه فرو رفته اند.

با وجود تلاش های نیروهای امدادی برای یافتن اجساد این جوانان در دو روز گذشته هنوز تلاش ها به نتیجه نرسیده و نیروهای جدیدی به منطقه اعزام شده است.

مدیر عامل آتش نشانی شهرداری اردبیل که در حال حاضر در محل حادثه بر عملیات نجات نظارت دارد، گفت: اکنون نیروهای آتش نشانی اردبیل همراه با غواصان زبده که از استان های شمالی به منطقه اعزام شده اند با شش قایق و تورهای مجهز ماهیگیری در تلاش برای یافتن اجساد غرق شدگان از اعماق دریاچه نئور هستند.

فضیلت ابراهیمی افزود: به دلیل باتلاقی بودن کف دریاچه، عملیات جست و جوی اجساد بسیار مشکل می باشد؛ با این حال نیروهای امدادی به تلاش خود تا یافتن اجساد ادامه خواهند داد.

وی گفت: با توجه به اینکه مکان غرق شدن این جوانان به صورت دقیق مشخص نیست ، مجبور هستیم تمام قسمت های دریاچه را جست و جو کنیم.

دریاچه نئور در 48 کیلومتری جنوب شرقی اردبیل در ارتفاع 2500 متری از سطح دریا واقع است و مساحتی بالغ بر 210 هکتار دارد ، عمق متوسط این دریاچه پنج متر است که در برخی مناطق عمیق تر می شود.

این دریاچه یکی از مناطق گردشگری استان اردبیل است.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها