در خواست بذرپاش از رسانه ملی؛

صداوسیما به منتقدان دولت فرصت حضور بدهد

یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر رییس‌جمهور در مورد اینکه دولت رسانه ندارد و نمی‌تواند از خود دفاع کند، گفت: اتفاقا تذکر ما به صداوسیماست که چرا فرصتی برای حضور منتقدان دولت در برنامه‌ها داده نمی‌شود.
کد خبر: ۷۰۹۱۶۷
صداوسیما به منتقدان دولت فرصت حضور بدهد

مهرداد بذرپاش در تذکری در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت در کنار 30، 40 روزنامه حامی و ده‌ها سایت و خبرگزاری و برخی شبکه‌های ماهواره‌ای که از سیاست‌های دولت دفاع جانانه می‌کنند در صداوسیما هم فرصت خوبی برای بیان برنامه‌های خود در اختیار دارد اما می‌گویند دولت رسانه ندارد و نمی‌تواند از خود دفاع کند.

وی افزود: تذکر ما به صداوسیما این است که چرا فرصت حضور منتقدان دولت در برنامه‌ها داده نمی‌شود و تریبون یک طرفه دست دولت است. اینکه هر شب چند وزیر در برنامه‌های مختلف صداوسیما حضور یابند خوب است ولی کافی نیست چرا که منتقدان هم باید نظر دهند و پیروزی در میدان یکطرفه پیروزی نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه این روزها باید پرکاری و تحرک بیشتر و بردباری بیشتر در مقابل مشکلات و منتقدان را بیشتر از دولت طلب کرد، یادآور شد: کشورداری امر آسانی نیست و مشکلات کشور هم کم نیست اما باید ظرف‌ها را بزرگتر و سعه صدر را بیشتر کنیم چرا که با کم‌صبری و کم‌طاقتی این بار به سرمنزل مقصود نمی‌رسد.

بذرپاش با تاکید بر لزوم صداقت مسئولان با مردم خاطرنشان کرد: حرف تبلیغاتی ما باید با عمل‌مان یکی باشد؛ چرا که مردم صادقانه سخن گفتن را می‌پسندند. اینکه در تریبون‌های رسمی سخن از تمکین به رای مردم بگوییم و در عمل کارهای خلاف آنچه به زبان آورده شده انجام دهیم امر مطلوبی نیست.

وی یادآور شد: از همکاران نماینده تقاضا دارم دقت کنیم که عده‌ای سعی می‌کنند اختلافات را به داخل مجلس بیاورند و مجلس را با عناوین مختلف مطرح کنند.

این نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه مجلس برآیند نظرات مختلف است و نمایندگان نیز با رای مردم انتخاب شده‌اند، تصریح کرد: همان‌گونه که رییس‌جمهور از مردم رای می‌گیرد نمایندگان هم از مردم رای گرفتند؛ لذا امیدواریم با مجلس آرام و متین سخن بگویند؛ چرا که مجلس ضعیف انتهایش دیکتاتوری است. (ایسنا)

newsQrCode
برچسب ها: صدا و سیما دولت
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها