دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: مجرمان مهد کودک ستایش بر اساس حکم صادر شده به 6 ماه حبس محکوم شدند.
کد خبر: ۷۰۷۰۸۴
حبس ۶ ماهه برای مجرمان مهدکودک ستایش اردبیل

به گزارش واحد مرکزی خبر، ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب اردبیل امروز در نشست با خبرنگاران با اشاره به بررسی این مساله گفت: با این حکم پرونده قضایی این مهدکودک نیز بسته شد.

حدود یک ماه پیش تصاویری از آزار و اذیت کودکان در مهدکودک ستایش اردبیل پخش شد که یکی از مربیان کودکی را آزار می داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
آذر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
۱
۰
آسیبهای روانی كه به این كودك وارد شده آیا با این مجازات جبران میشود ؟ مجازات باید به اندازه ای باشد كه جلوی این اعمال گرفته شود . كودك آزاری به هر نحو كه باشد باید دارای اشد مجازات باشد و حتی مجازات شلاق هم اضافه شود كه درس عبرتی باشد برای همه . واقعاً جای تأسف دارد.
شیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
۰
۰
اینطوری آقای پیمان ؟ مربی یا خدمه مهد چه حقی داره بچه مردم رو بزنه . چه حقی داره اینطوری بهش غذا بده . اصلا مادر و پدر هم . به چه حقی بچه رو می زنن؟ به چه حقی با بچه بد رفتار می كنند ؟ بشكنه دستی كه به هر دلیلی رو بچه بلند می شه . شما هم به بچه تون غذا می خواین بدین قاشق رو می كنید تو حلقش ؟ اصلا چرا باید به زور به بچه غذا بدین ؟ خب آدمه . دلش نمی خواد بخوره چرا باید به زور متوسل شد؟من خودم با بچه ها خیلی سخت گیرانه رفتار می كنم اما هرگز حتی به فكرم هم نمی رسه دست روشون بلند كنم . طاقت نداشتم فیلم رو كامل ببینم اما اولش رو دیدم چند بار نزدیك بود خفه شه طفل معصوم . شش ماه زندان خیلی كمه . خیــــــــــــــــــــلی .
ایرونی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
۰
۰
6 ماه خیلی كمه مردم با هزار مشكلات بچه هاشونو تحویل مهد میدن اون وقت یه مستخدم بیاد این كارو بكنه و اون چه حقی داره این كارو بكنه اون چیكارس كه بیاد به بچه غذا بده
سمانه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
۰
۰
برای این مربی اعدامم كمه. حداقلش این بود كه باید قصاص می شد. باید عین اون كار سر خودش انجام می دادن. باید اون زجرا و كتكایی كه به بچه های مظلوم میزد باید رو خودش اجرا میشد. زندان خالی چه فایده داره 6 میره استراحت می كنه دوباره روز از نو.
یونیسف
Germany
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
۰
۰
دادش پیمان فكر می كنم شما فیلم این حادثه رو ندیدید.پیشنهاد می كنم،حتما ببینید اون وقت می فهمید كه كاری كه این آدم مریض با اون بچه ی معصوم می كنه،اون چیزی نیست كه شما گفتید.بچه هر آن ممكن بود خفه شه.
واقعا متأسفم 6ماه حبس برای این آدم خیییلی كمه،باید انقد كتكش بزنن ...
درسا
Australia
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
۰
۰
فقط شش ماه؟! این زن رو باید شش بار دار زد
مهدیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
۰
۰
به نظر من این آقای پیمان یا داداش این مربی اس یا پسرشه كه این رفتارهاa رو تایید میكنه .
مادر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
۰
۰
من یك مادرم اما تا حالا یك داد هم سر فرزندم نزدم /خدارو شكر بچه ام هم خیلی خوب تربیت شده. ادمهایی مثل پیمان با این تفكر فرزندانی مثل این مربی به جامعه تحویل میدن

نیازمندی ها