رئیس سازمان بهزیستی از تغییر تابلوی مهدهای کودک و درج کد شناسه برای هر مهد خبر داد و با اعلام شماره پیامکی 30000123 برای درج تخلفات مهدهای کودک گفت: این طرح برای نخستین‌بار اجرا و با تخلفات مهدهای کودک به‌طور جدی برخورد می‌شود.
کد خبر: ۵۵۵۰۲۱

همایون هاشمی در گفت‌وگو با مهر افزود: چنانچه هر مهدکودکی در مورد آموزش یا دریافت شهریه اضافی تخلفی مرتکب شود با آن برخورد خواهد شد به طوری که سال گذشته برای اولین بار با ده مهد متخلف برخورد بسیار جدی شد.

به گفته هاشمی، کانون‌های صنفی مهدهای کودک در سال 91 فعال‌تر شدند و نحوه دریافت شهریه ها نیز ساماندهی شده است.

وی با اشاره به این‌ که کارشناسان سازمان بهزیستی در طول سال به طور سرزده به مهدهای کودک نظارت می‌کنند و در صورت مشاهده کوتاهی و تخلف، موارد را اعلام می‌کنند، اظهار کرد: والدین نیز می‌توانند در صورت مشاهده مورد و خطایی در مهدهای کودک به سامانه کنترلی و ستاد شکایات سازمان که در سایت بهزیستی به نشانی (behzisty.ir) مراجعه کنند و مطمئن باشند که به آن رسیدگی خواهد شد.

رئیس سازمان بهزیستی از تغییر تابلوهای مهدهای کودک خبر داد و تاکید کرد: در تابلوهای مراکز غیردولتی که به رنگ آبی است کد شناسه درج شده است و چنانچه تخلفی صورت گرفته باشد والدین می‌توانند به شماره 30000123 پیامک زده و موضوع را اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها