حالا که جام به پایان رسیده و تب و تاب فوتبال خوابیده، از هنرمندان خواستیم نظرشان را در زمینه عملکرد پوشش جام‌جهانی در تلویزیون ایران بگویند و همچنین بگویند گزارشگر محبوبشان چه کسی بوده است.
کد خبر: ۶۹۹۱۵۴
آزاده نامداری: فردوسی پور بهترین گزارشگر جام جهانی بود

رؤیای جام بیستم هم با قهرمانی آلمان به پایان رسید و حالا آنچه باقی مانده خاطره یک ماه فوتبالی داغ و تصویر ناب و جذاب است. جام‌جهانی یکی از بزرگ‌ترین و پربیننده‌ترین و مهم‌ترین برنامه‌هایی است که هر 4 سال یک بار تمام مردم دنیا را درگیر خود می‌کند. بنابراین پوشش خبری و تصویری مناسب این جام، برای شبکه‌های تلویزیونی مختلف در دنیا می‌تواند معیار مهمی‌ برای عملکرد یک شبکه و تلویزیون باشد. امسال تلویزیون ایران در شبکه سه و شبکه ورزش به پوشش کامل جام‌جهانی پرداخت و شبکه‌های دیگر نیز در باکس‌های خبری خود جام‌جهانی را یکی از سرخط‌های مهم خبری خود قرار داده بودند.

حالا که جام به پایان رسیده و تب و تاب فوتبال خوابیده، از هنرمندان خواستیم نظرشان را در زمینه عملکرد پوشش جام‌جهانی در تلویزیون ایران بگویند و همچنین بگویند گزارشگر محبوبشان چه کسی بوده است.
***
سپند امیرسلیمانی: عملکرد تلویزیون برای پوشش مسابقات جام‌جهانی خیلی خوب بود و برنامه 2014 خیلی جامع بود، همچنین برنامه ورزش از نگاه 2 شبکه دو هم خوب بود به طور کلی برنامه‌های پخش شده جامع و خوب بودند. همه گزارشگران خوب بودند همه قابل احترام هستند اما به نظر من بهترین گزارشگران محمدرضا احمدی و عادل فردوسی پور بودند. پیشنهاد خاصی برای برنامه‌های دوره بعدی جام‌جهانی ندارم.
حمید گودرزی: عملکرد تلویزیون برای پوشش مسابقات جام‌جهانی برزیل و برنامه‌های پخش شده خیلی خوب بود. به نظر من بهترین گزارشگر این دوره از مسابقات جام‌جهانی عادل فردوسی پور بود. پیشنهاد خاصی برای برنامه‌های دوره بعدی ندارم.

سام قریبیان: عملکرد تلویزیون برای پوشش مسابقات جام‌جهانی خوب بود و برنامه‌های پخش شده هم متوسط بودند. همه گزارشگران خوب بودند، جواد خیابانی هم خوب بود. پیشنهاد من در مورد تصاویر تکراری است که باید تصاویر بهتری جایگزین شود.

آزاده نامداری: برنامه‌های پخش شده و عملکرد تلویزیون برای پوشش مسابقات جام‌جهانی فوق العاده خوب بود. برنامه 2014 بهترین برنامه بود. به نظر من عادل فردوسی پور بهترین گزارشگر مسابقات جام‌جهانی بود. برنامه‌ها کامل بود و همه چیز درست برنامه‌ریزی شده بود. اطلاعاتی که قبل از بازی در مورد تیم‌ها و بازیکنان ارائه می‌شد و کارشناسانی و میهمانانی که دعوت شدند همه عالی بود و به طور کلی همه چیز خوب بود و جای تبریک داشت. من پیشنهاد خاصی ندارم چون همه چیز خیلی خوب بود.

هوشنگ حریرچیان: برخی از مسابقات فوتبال را که ساعت 12:30 پخش می‌شد، نمی‌توانستم ببینم زیرا اکثراً سر کار بودیم اما مسابقات ساعت 20:30 را تماشا می‌کردم. برنامه‌های پخش شده از شبکه سوم سیما و به طور کلی عملکرد تلویزیون برای پوشش مسابقات جام‌جهانی خیلی خوب بود. همه گزارشگران خوب بودند زیرا خوب مطلق و بد مطلق وجود ندارد و فقط بعضی افراد نقاط مثبت بیشتری دارند و برخی نقاط مثبت کمتری دارند. اما عادل فردوسی پور نسبت به دیگران بهتر بود. پیشنهاد من در مورد صحنه‌های تکراری است که پخش می‌شود و تکرار این صحنه‌ها نازیبا است و برای تماشاگر خوشایند نیست و کارگردان فنی نباید این قسمت‌ها را تکرار کند و صحنه‌های بهتری را جایگزین کند به طور مثال چندین مرتبه داور را می‌بینیم که سوت از دهانش می‌افتد و یا مربی تیم‌ها را مکرر می‌بینیم. همه مانند مهره شطرنج هستند همه با هم باید حرکت کنند تا پیروز شوند و نقش‌های کوچک وجود ندارد. به طور کلی برنامه‌ها خوب بودند اما خوب مطلق وجود ندارد و عیوبی در کارها هست که باید برطرف شود.

کاظم هژیرآزاد: عملکرد تلویزیون برای پوشش مسابقات جام‌جهانی خیلی خوب بود و برنامه‌های پخش شده خوب بود. همه گزارشگران فوتبال خوب بودند و هر کدام تلاش خود را کردند و همه افراد برنامه‌ساز و همه بازیکنان تیم فوتبال کم نگذاشتند و خوب بودند. پیشنهاد من درباره تصاویر سانسور شده است که باید تصاویر بهتری جایگزین شود و کیفیت مطلوب را دارا باشد.

(روزنامه صبا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها