«جام‌جم» موضوع خرید حق‌ پخش جام‌ملت‌های آسیا را بررسی کرده است

اعتبار حق پخش؛ سند علیه دروغ

مراسم تجلیل از برنامه های برتر ورزشی صدا و سیما عصر دیروز در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد.
کد خبر: ۷۰۶۴۱۱
تجلیل از برنامه های برتر ورزشی تلویزیون

در این مراسم علی دارابی معاون سیما، حسن تقدس نژاد معاون اداری و مالی سازمان و مجید زین العابدین مدیر شبکه سه به همراه تنی چند از مدیران و برنامه سازان و مجریان رسانه ملی حضور داشتند.این مراسم در حضور میهمانانی همچون کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ، دکتر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان ، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال محمود خسروی وفا رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین و جمعی از مسئولان ورزش ایران برگزار شد.

علی دارابی معاون سیما در این مراسم به اهمیت ورزش در جامعه امروز اشاره کرد و گفت: بازخوانی اهمیت ورزش فصل مشترک بین ما در تیم رسانه و مسئولان حوزه ورزش است تا مردم احساس شادمانی و نشاط کنند. ورزش امری حاشیه ای نیست بلکه رابطه معناداری با توسعه، انسجام ملی ، کسب منزلت و سلامت ، نشاط جامعه غرور ملی ، رونق کسب و کار و گردشگری دارد.

وی افزود: وظیفه ماست بتوانیم اهمیت ورزش را به درستی برای مسئولان تبیین کنیم تا بودجه بیشتری به این امر اختصاص یابد.

دارابی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:تشکیل شورای ورزش سیما ، راه اندازی شبکه 24 ساعته ورزش ، اهتمام شبکه ها به پخش برنامه های ورزشی فدراسیون ها و تحولات فنی از مصادیق حمایت رسانه ملی از ورزش است.

معاون سیما در ادامه با اشاره به ضرورت نقد و بررسی برنامه های ورزشی گفت: رسانه ملی علاوه بر جنبه​های حمایتی به نقد و بررسی رویدادها می پردازد . نقد مشفقانه از اهم برنامه های رسانه ملی است تا ضعف ها را مورد تحلیل قرار داده و آنها را به قوت تبدیل کند.

مجید زین العابدین مدیر شبکه سه سیما هم گفت: در پخش سه رویداد لیگ جهانی والیبال ، جام جهانی فوتبال و مسابقه های کشتی ، حمیت سازمانی ، همت جهادی و نوآوری و خلاقیت رسانه ملی بارزترین نکات بودند.

در این مراسم از برنامه‌های برتر ورزشی صداوسیما در سال 93، تهیه‌کنندگان برنامه​های «بیست چهارده» ، «یک جهان، یک جام»، «پیک ورزش» و «چهار سوی ورزش» و ...تجلیل شدند.در این مراسم از غلامحسین مظلومی، پیشکسوت فوتبال کشور و همچنین از خانواده‌های زنده‌یادان حسین معدنی مربی فقید تیم ملی والیبال ایران و جهان پهلوان علیرضا سلیمانی تجلیل به عمل آمد. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها