فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم غرب استان تهران از دستگیری کارمند قلابی دادگستری با کلاهبرداری 450 میلیون ریالی خبر داد.
کد خبر: ۶۹۷۹۷۲
کلاهبرداری در پوشش کارمند بازنشسته دادگستری

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ جعفر علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم گفت: در پی مراجعه حضوری فردی به کلانتری 17 پرند و اعلام اینکه از وی کلاهبرداری شده، مأموران این کلانتری موضوع را در دستور کاری خود قرار دادند.

وی افزود: با گرفتن اظهارات مالباخته توسط مأموران انتظامی مشخص شد فردی به نام «الف-ک» در پوشش کارمند بازنشسته دادگستری به مالباخته مراجعه و گفت واحدهای یکی از شرکت های مسکن مهر در حال مزایده بین کارکنان دادگستری بوده و به منظور مشارکت در این خرید و فروش غیرواقعی مبلغ 450 میلیون ریال از وی کلاهبرداری کرده و متواری شده است.

سرهنگ علیزاده گفت: با آغاز فعالیت های اطلاعاتی و تحقیقات پلیس، مخفیگاه متهم در شهر پرند شناسایی و با هماهنگی قضایی متهم فراری دستگیر و جهت بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی منتقل شد.

رییس پلیس رباط کریم افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به جرم خود اعتراف و اظهار کرد که مبلغ کشف شده را از مالباخته کلاهبرداری کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها