سیزدهمین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه

۳۷۰ شهید و ۲۶۲۵ نفر زخمی شدند

نامه بسیج دانشجویی ۳۵ دانشگاه کشور به بان‌ کی‌مون:

صدای مردم مظلوم غزه را بشنوید

بسیج دانشجویی ۳۵ دانشگاه کشور طی نامه‌ای خطاب به دبیرکل سازمان ملل متحد اعلام کردند: برای یک بار سازمان ملل به دور از نفوذ آمریکا صدای مظلومان غزه را بشنود و آزادانه در این مورد تصمیم‌گیری کند.
کد خبر: ۶۹۷۵۵۳
صدای مردم مظلوم غزه را بشنوید

به گزارش فارس بسیج دانشجویی 35 دانشگاه کشور با صدور نامه‌ای خطاب به بان‌کی‌مون دبیرکل سازمان ملل متحد اعلام کردند: برای یک بار سازمان ملل به دور از نفوذ آمریکا صدای مظلومان غزه را بشنود و آزادانه در این مورد تصمیم‌گیری کند.

متن کامل نامه به شرح ذیل است:

«جناب آقای بان کی مون

دبیر کل محترم سازمان ملل متحد

سلام علیکم

فصل‌های مختلف تاریخ همیشه شاهد دو جریان مستکبر و مستضعف بوده است که در مقاطع متعددی در مقابل هم قرار گرفته‌اند. چه فراوان است انسان‌های مظلومی که توسط مستکبران جنایتکار در خون خویش غلطیده‌اند و در غربت تمام به فراموشی سپرده شده‌اند، بی‌شک یکی از تلخ‌ترین این رویارویی‌ها بیش از 6 دهه در فلسطین در حال تکرار است.

چند روزی است که بار دیگر کودکان و زنان مظلوم غزه مورد حملات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی قرار گرفته‌اند و غزه محل آزمایش سلاح‌های ممنوعه شیمیایی شده است. این در حالی است که مدعیان حقوق بشر چشم‌های خود را بر روی جنایات وحشیانه این رژیم غاصب بسته‌اند و لحظه‌ای دست از حمایت بر نمی‌دارند.

جای تاسف است که کوشیده می‌شود تا این جنایات در بمباران خبری بنگاه‌های خبر پراکنی از دیده‌ها پنهان شود و تاسف‌بار تر از آن اینکه مدافعان همیشگی تروریست آشکارا در پی آن هستند که قصه را به گونه‌ای دیگر روایت کنند و نقش ظالم و مظلوم را در این فاجعه اسفناک انسانی تغییر دهند.

کودکی که در آغوش مادرش با بمب‌های فسفری بازی کودکانه‌اش را ناتمام گذاشته و برای همیشه آرام گرفته، تروریست خوانده می‌شود اما سرباز وحشی رژیم منحوس صهیونیستی که از هیچ جنایتی اجتناب نمی‌کند، در رسانه‌های وابسته به مستبدان عالم، مظلوم خوانده می‌شود.

اما حال این سوال در اذهان مردم دنیا متبادر است که ساختارهای جهانی که در جهت صلح جهانی ایجاد شده است، در کدام سمت از این وقایع قرار دارد؟ در کنار مظلوم یا ظالم؟ یاور کودکان در خون خفته است یا با مستان سلاح به دست نژاد پرست؟ به راستی چرا سکوت را پیشه ساخته‌اند و هیچ از مظلومیت مردم غزه نمی‌گویند؟ اگر حال سکوت پیشه کرده‌اند پس کجا قرار است تا به وظیفه خود عمل کنند؟

جناب آقای بان کی مون

هم اکنون انتظار ما دانشجویان این است که برای یک بار سازمان ملل به دور از نفوذ آمریکا که رئیس جمهور آن رسما حمایت خود را از جانیان صهیونیست اعلام داشته و به دور از باج دادن به رژیم نژاد پرست صهیونیستی، صدای مردمان حامی مظلومان غزه را که در سرتاسر جهان دست به اعتراض علیه این کشتارهای بی‌رحمانه زده‌اند را بشنود و آزادانه در این مورد تصمیم‌گیری کند.

دبیر کل محترم سازمان ملل متحد

هر چند که رسانه‌های وابسته به این رژیم منحوس به دنبال پنهان نمودن وقایع اخیر غزه باشند، اما صحنه‌ای تمام عیار از انسان کشی مردم مظلوم غزه در مقابل چشم جهانیان در حال وقوع است و اعتراضات گسترده مردم سراسر دنیا نسبت به این نسل کشی زنگ خطری برای سازمانی است که مسئولیت آن بر عهده شما است.

شما در آزمون بزرگ جهانی قرار گرفته‌اید و بدانید که سرشت پاک و مقدس انسان‌های سراسر دنیا نسبت به این نسل کشی ساکت نخواهند نشست و چنانچه سازمان‌های بین‌المللی قادر به پایان دادن به این فاجعه انسانی نباشد، انسانیت و آزادگی ایجاب خواهد کرد که ملت‌های آزاده دنیا خود برای خاتمه دادن به این تجاوز وحشیانه اقدام کنند.

بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند

چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضو ها را نماند قرار

بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز

بسیج دانشجویی دانشگاه ارومیه

بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج

بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ورامین

بسیج دانشجویی پیام نور بوشهر

بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی شهر کرد

بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند

بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بجنورد

بسیج دانشجویی دانشگاه چمران اهواز

بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان

بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان

بسیج دانشجویی دانشگاه ولایت سیستان و بلوچستان

بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان

بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز

بسیج دانشجویی دانشگاه قزوین

بسیج دانشجویی دانشگاه قم

بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان

بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه

بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج

بسیج دانشجویی دانشگاه گلستان

بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خرم آباد

بسیج دانشجویی دانشگاه بابلسر

بسیج دانشجویی دانشگاه اراک

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

بسیج دانشجویی علوم پزشکی یزد

بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران

بسیج دانشجوییی دانشگاه شریف

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها