سیزدهمین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه

۳۷۰ شهید و ۲۶۲۵ نفر زخمی شدند

از آغاز تجاوزرژیم صهیونیستی به غزه تا به امروز تعداد شهدای فلسطینی به ۳۷۰ نفر رسید و شمار زخمی‌ها نیز از عدد ۲۶۲۵ فراتر رفت.
کد خبر: ۶۹۷۴۹۹
۳۷۰ شهید و  ۲۶۲۵ نفر زخمی شدند

رژیم صهیونیستی، بامداد امروز حملات خود را با بمباران شهر «رفح» در جنوب نوار غزه از سرگرفت که در جریان آن سه عضو یک خانواده فلسطینی به شهادت رسیدند و دست‌کم 10 نفر دیگر مجروح شدند.

در همین راستا، دکتر «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین تصریح کرد در جریان تجاوز نظامی رژیم اشغالگر به نوار غزه از 7 ژوئیه [16 تیر ماه] تاکنون، 370 فلسطینی شهید و بیش از 2625 تن دیگر مجروح شدند.

از سوی دیگر، شاهدان عینی اعلام کردند هواپیماهای جنگی اسرائیل گروهی از غیرنظامیان در شهرک «الشیخ رضوان» مرکز غزه را هدف قرار دادند و در نتیجه شماری از آنها زخمی شدند.

همچنین در حالی که رسانه های صهیونیستی از هلاکت 6 نظامی در جریان حمله زمینی به غزه خبر می دهند، گردانهای قسام اعلام کرد که بامداد امروز 14 نفر از نظامیان صهیونیست را در منطقه التفاح به هلاکت رسانده است.

به گزارش فلسطین الیوم، خبر هلاکت چند نظامی فلسطینی امروز تیتر اول رسانه های صهیونیستی را به خود اختصاص داد.

ارتش رژیم صهیوینستی اعلام کرد که از آغاز جنگ زمینی رژیم صهیونیستی در نوار غزه تا روز شنبه 6 نفر از نظامیان این رژیم در جریان درگیری با نیروهای مقاومت به هلاکت رسیدند.

این در حالی است که گردانهای "عزالدین قسام" شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس با تشریح جزئیات عملیات مقاومت علیه نظامیان رژیم صهیونیستی در شرق منطقه "التفاح" اعلام کرد که بامداد امروز، 14 نفر از نظامیان صهیونیستی به دست اعضای گردانهای قسام در این منطقه به هلاکت رسیدند.(تسنیم-مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها