معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از آغاز ساماندهی نیروی انسانی خبر داد و گفت: این برنامه بر اساس دستورالعمل ساماندهی نیروی انسانی انجام و تا پایان تیر ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۶۹۵۲۰۹
آغاز ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش

علی زرافشان، با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه مهر شش ماهی است آغاز و دستورالعمل آن به استانها ابلاغ شده است، اظهار کرد: در همین راستا دستورالعمل ثبت نام مدارس نیز به عنوان بخشی از پروژه مهر به مدارس ارسال و امر ثبت نام از اول خرداد آغاز شد.

وی افزود: اکنون استانها پس از اتمام امتحانات و اعلام نتایج در حال اجرای سایر بندهای این طرح هستند که تعمیر و بازسازی مدارس از جمله این اقدامات است.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به پایان ثبت نام دانش آموزان در سامانه ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان (سناد)، از آغاز ساماندهی نیروهای انسانی خبر داد و گفت: این برنامه بر اساس دستورالعمل ساماندهی نیروی انسانی انجام و تا پایان تیر ادامه خواهد داشت.

زرافشان با بیان اینکه بیش از 100 هزار واحد آموزشی داریم که همه آن‌ها باید آمادگی لازم را برای آغاز سال تحصیلی کسب کنند اظهار کرد: آماده‌سازی فضای فیزیکی، تجهیز آزمایشگاه‌ها، ایجاد نشاط در مدارس و آماد‌ه‌سازی امکانات بهداشتی از جمله ابعاد مطرح در پروژه مهر هستند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها