«آخرین سلطان» سهیلی‌زاده از هفته آینده کلید می‌خورد

تهیه‌کننده «آخرین سلطان» از کلید خوردن این سریال از هفته آینده در تهران خبر داد.
کد خبر: ۶۹۴۴۳۸
«آخرین سلطان» سهیلی‌زاده از هفته آینده کلید می‌خورد

عزیز علیزاده تهیه‌کننده «آفساید» از تغییر نام این سریال به «آخرین سلطان» خبر داد و گفت: این سریال به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده از هفته آینده در تهران کلید می‌خورد.

وی افزود: تا به امروز حضور امیرحسین رستمی، بهاره افشاری، روناک یونسی، رضا توکلی ، آتش تقی‌پور، زویا امامی، مانی نوری، مهران ضیغمی و... در این سریال قطعی شده است و ایفای نقش می‌کنند.

علیزاده با اشاره به خلاصه این مجموعه گفت: قباد در رویا‌ها و توهمات خودش زندگی می‌کند و آرزو دارد که یک شبه ره صد ساله را برود و به ستاره‌ ای مشهور تبدیل شود، بنابراین تصمیم می‌گیرد که وارد دنیای فوتبال شود اما پس از پیوستن‌اش به یک تیم لیگ بر‌تر......

تهیه‌کننده «آخرین سلطان» اضافه کرد: فیلمبرداری این سریال در تهران حدود 8 ماه زمان می‌برد و سعی می‌کنیم تا موضوعات فوتبالی را در آن نمایش دهیم.

سایر عوامل تولید این مجموعه تلویزیونی عبارتند از: محمد افضلی: مدیر تصویر برداری، مدیر صدابرداری: مهدی آزادی، طراح چهره‌ ‌پردازی: نوید فرح مرزی، مجری طرح: محمد مناجاتی، مدیر تولید: نعمت ا... یمینی، طراح صحنه و لباس: سهیل می‌رسپاسی، طراح چهره‌پردازی: نوید فرح مرزی. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها