بازیکنان فرانسه در رختکن پس از شکست مقابل آلمان اشک ریختند

دشان: شما فوق‌العاده بودید

فرانسه در شروع جام جهانی جزو مدعیان قهرمانی نبود، ولی بردهای پرگل این تیم در مرحله گروهی، این تیم را به صف مدعیان فرستاد و انتظارات از این تیم را بالا برد.
کد خبر: ۶۹۲۷۹۸

بازیکنان فرانسوی هم بعد از صعود به عنوان سرگروه در گروه E از رفتن تا آخر راه و قهرمانی جهان صحبت کردند. فرانسه در مرحله یک هشتم نهایی توانست نیجریه را شکست دهد و در یک چهارم نهایی با آلمان مدعی روبه‌رو شد. طبیعی بود مردان دشان بعد از نتایج خوبشان در شروع جام با امید شکست حریف پرستاره اش وارد زمین شود، ولی آنها در نهایت مغلوب تک گل هوملز شدند و چمن ماراکانا را با چشمانی اشکبار ترک کردند. ناراحتی فرانسوی‌ها در رختکن هم ادامه داشت و بیشتر آنها حذف از جام جهانی را باور نداشتند. یکی از سایت‌های فرانسوی گزارشی از وضعیت رختکن فرانسه بعد از شکست این تیم مقابل آلمان را منتشر کرده است که می‌خوانید:

چهره‌ها گرفته‌اند. انگار زمان متوقف شده است. تلاش برای تسکین آنتوان گریزمان بی‌فایده است. گریه مهاجم رئال سوسیه داد که از زمین چمن شروع شده، در رختکن هم ادامه دارد. درست مثل متیو دبوشی و متیو والبوئنا. جملات ریو ماووبا و الیاکیم مانگالا برای دلداری‌دادن به آنها اثری ندارد. نگاه پل پوگبا و الیویه ژیرو خیره شده و حکایت از ناراحتی شدید آنها دارد.

جام جهانی برای تیم ملی فرانسه به پایان رسیده است. آبی‌ها با شکست یک بر صفر مقابل آلمان باید خیلی زود به کشورشان برگردند. آنها که تصور می‌کردند ماجراجویی‌شان در تورنمنت ادامه خواهد داشت، غم بزرگی احساس می‌کنند. یوهان کابای، دقایق زیادی تنها در رختکن باقی ماند. هافبک پاری سن ژرمن چند دقیقه بعد در برابر خبرنگاران نمی‌توانست جملات مناسبی برای بیان احساسات و ناامیدی‌اش پیدا کند.

سکوت رختکن فرانسه کرکننده است. مثل پایان تمام بازی‌ها، پاتریس اورا برای هر کدام از همبازی‌هایش جمله‌ای دارد، از جمله ممدو ساخو که او هم گریه می‌کند. حتی یواخیم لو، سرمربی آلمان هم در پایان بازی سعی کرد به این مدافع دلداری بدهد و گفت: «تو باید بیایی و در بوندس‌لیگا بازی کنی.»

بعد از لحظاتی که نوئل لوگرت، رئیس فدراسیون فرانسه به بازیکنان بابت عملکردشان تبریک گفت، نوبت دیدیه دشان بود که صحبت‌هایش را شروع کند. سرمربی فرانسه در حالی که تلاش می‌کند به بازیکنان دلداری بدهد، می‌گوید: «باید به عملکردتان افتخار کنید. شما فوق‌العاده بودید. باید از شما تشکر کنم.» او در حالی که به پوگبا، دینی و واران، جوان‌تر‌های تیم نگاه می‌کند، وعده می‌دهد: «نگران نباشید. تیم ملی فرانسه آینده روشنی در پیش دارد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها