عنوان نرم‌افزار: Cycloramic عملکرد: پانورامای خودکار و چرخش جادویی دستگاه سیستم‌عامل: آی. او. اس، اندروید
کد خبر: ۶۸۹۸۱۱

در عکاسی به سبک پانوراما می‌توانید محدوده وسیعی را در لنز دوربین جای داده و عکسی بزرگ را در اختیار بگیرید. برای مثال می‌توان از سراسر یک زمین فوتبال با دوربین تلفن‌همراه یا تبلت عکاسی کرد.

نرم‌افزارهای مختلفی برای عکاسی پانوراما وجود دارد، اما برخی از آنها واقعا منحصر‌به‌فرد هستند. دوست دارید با نرم‌افزاری که در پانوراما معجزه می‌کند آشنا شوید و یک پانورامای 360 درجه بسازید؟

نرم‌افزار Cycloramic یک جادوگر است. این نرم‌افزار با کلیپ جادویی خود معروف شده و سال 2013 نیز به‌عنوان بهترین نرم‌افزار اندروید و آی. او. اس شناخته شده است. به‌طور کلی این نرم‌افزار روشی منحصر‌به‌فرد برای عکاسی پانوراما بدون دخالت دست را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در این روش باید تلفن‌همراه را روی سطحی صاف قرار ‌داد. (بیشتر گوشی‌های آیفون به‌دلیل طراحی مناسب بدنه دستگاه براحتی در حالت ایستاده روی سطح صاف ثابت می‌مانند) نرم‌افزار پس از اجرا به‌طور خودکار و با استفاده از لرزش ویبره، تلفن‌همراه را آهسته می‌چرخاند و در حین چرخش، از محیط عکس می‌گیرد. این تصاویر که با چرخش در سرعت یکسان تلفن‌همراه تهیه شده‌اند، کنار یکدیگر قرار گرفته و یک عکس پانورامای 360 درجه‌ای با کیفیت فوق‌العاده در اختیار کاربر قرار می‌دهد. البته جادوی این نرم‌افزار نیز در همین چرخش 360 درجه است.

Google Play: http:‌/‌‌/‌goo. gl‌/‌HoK07r

Cando: http:‌/‌‌/‌goo. gl‌/‌5l0OBO

App Store (iOS): http:‌/‌‌/‌goo. gl‌/‌9ezega

http:‌/‌‌/‌www. cycloramic. com‌/‌index_main. html

عنوان نرم‌افزار: AllCast

عملکرد: انتقال تصویر به تلویزیون

سیستم‌عامل: اندروید 0/4 و بالاتر

استفاده از فناوری روز و بهره‌مندی از امکانات دستگاه‌های مختلف گاهی به نرم‌افزاری ساده نیاز دارد. تا به‌حال از قابلیت وایرلس در دستگاه تلویزیون هوشمند خود استفاده کرده‌اید؟ شاید بسیاری از شما با استفاده از این قابلیت گشت‌و‌گذاری در وب داشته باشید یا اخبار روزنامه‌ها را به‌صورت آنلاین در تلویزیون ببینید. تابه‌حال قصد داشته‌اید نماآهنگی را که در وایبر برایتان ارسال می‌شود برای اعضای خانواده پخش کنید؟ یا شاید بخواهید موزیک جدیدی را که با تلفن‌همراه اندرویدی یا تبلت خود دانلود کرده‌اید از طریق تلویزیون پخش کنید. فیلم یا تصویر چطور؟

نرم‌افزار Allcast راه حل مناسبی برای رفع این نیاز شماست. با این نرم‌افزار می‌توان براحتی تصاویر، موزیک‌ها و ویدئوهای موردنظرتان را از تبلت یا تلفن‌همراه اندرویدی روی تلویزیون هوشمند به‌نمایش درآورد. برای استفاده از این برنامه نیازمند اتصال تبلت و تلویزیون به یک شبکه بی‌سیم یکسان هستید. (نیازی به اتصال به اینترنت وجود ندارد)

نرم‌افزار با اولین اجرا شروع به اسکن دستگاه‌های اطراف می‌کند و در صورتی‌که بتواند تلویزیون شما را شناسایی کند، آن را به فهرست خود اضافه می‌کند. پس از آن شما می‌توانید هر محتوای چندرسانه‌ای را که مدنظر دارید در تبلت اجرا و در تلویزیون مشاهده کنید.

این نرم‌افزار از تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ، پاناسونیک و سونی بخوبی پشتیبانی می‌کند. همچنین Chromecast، Amazon Fire TV، Apple TV، Xbox 360، Xbox One، Roku، WDTV و دیگر دستگاه‌های مجهز به قابلیت DLNA نیز با این نرم‌افزار پشتیبانی می‌شوند.

http:‌/‌‌/‌goo. gl‌/‌dUfazw

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها