مدیرعامل آبفای البرز:

کرج جیره‌بندی آب ندارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز با بیان اینکه شهروندان این استان اگر ۱۰ درصد صرفه‌جویی کنند به منزله وارد مدار شدن ۲۰ حلقه چاه است، گفت: استان البرز و شهر کرج به هیچ وجه با نوبت‌بندی آب مواجه نیست.
کد خبر: ۶۸۸۹۵۷
کرج جیره‌بندی آب ندارد

غلامرضا رضایی‌فر در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سؤال که آیا جیره‌بندی آب در کلانشهر کرج صحت دارد، گفت: خیر این خبر به هیچ‌وجه صحت ندارد البته کمبود آب در شهر کرج را در چند روز گذشته قبول دارم اما به هیچ‌وجه نوبت‌بندی در استان البرز و شهر کرج نداشتیم.

وی با تأکید بر اینکه در چند روز گذشته هشدارهایی مبنی بر افزایش دمای هوا و مصرف آب به شهروندان و مشترکان استان البرز داده شده بود تا صرفه جویی بیشتری را از خود نشان دهند، افزود: خوشبختانه در 3 روز گذشته مشارکت مشترکان به حدی بود که توانستیم میزان آب مورد نیاز را در سامانه توزیع کنیم.

رضایی‌فر ادامه داد: در کنار این هشدارها و صرفه‌جویی‌ها از حداکثر توان برای تولید آب استفاده کردیم و در هیچ نقطه‌ای از استان البرز و شهر کرج نوبت‌بندی و جیره‌بندی آب اعمال نشد.

صرفه‌جویی 10 درصدی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز تأکید کرد: چنانچه مشترکان آب در کرج 10 درصد صرفه‌‌جویی آب در مصارف غیر ضرور داشته باشند می‌توان این موضوع را ابراز کرد که معادل 20 حلقه چاه (500 لیتر) وارد مدار تولید آب شده است.

وی با تأکید بر اینکه با 10 درصد صرفه‌جویی می‌توان فصل تابستان را سپری کرد، تصریح کرد: به هر حال به هیچ وجه جیره‌بندی آب در کرج صحت ندارد و قصدی هم برای نوبت‌بندی آب نداریم. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها