تلویزیون آخر هفته فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن‌هایی چون یگان ویژه، روزنه، عصر یخبندان 2 و 3، میراث پردردسر، پلیس کوچولوهای مخفی، تجارت جهانی، دزدی به خاطر مالیات، اردو(قصه‌های مجید)، تام و جری و لوبیای سحرآمیز، میلیونر فراری، قصه‌ها و واقعیت‌ها و... را در جدول پخش خود قرار داده است.
کد خبر: ۶۸۸۸۱۲
«عصر یخبندان»‌ همراه با «قصه های مجید» در آخر هفته تلویزیون

شبکه یک

امروز: ساعت 22، یگان ویژه

فردا: ساعت 14 و 50 دقیقه، روزنه

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، فیلم سینمایی «یگان ویژه» به کارگردانی ژوزه پادیلها، امروز ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

واگنر مورا، آندره رامیرو و کایو جونگوئیرا در این فیلم بازی می‌کنند.

فیلم سینمایی «روزنه» به کارگردانی آدام و مارک کسن، فردا ساعت 14 و 50 دقیقه از شبکه یک به نمایش درمی‌آید. در این فیلم کریس ایونز و مارک کسن ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه دو

امروز: ساعت 8، عصر یخبندان 2‌/‌ ساعت 14 و 30 دقیقه، میراث پردردسر

فردا: ساعت 8، عصر یخبندان 3‌/‌ ساعت 17 و 30 دقیقه، پلیس کوچولوهای مخفی‌/‌ ساعت 23، تجارت جهانی

انیمیشن «عصر یخبندان ۲» به کارگردانی کارلوس سالدانها، امروز ساعت 9 صبح در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «میراث پردردسر» به کارگردانی سیبیه‌له تافل هم امروز ساعت 14 و 30 دقیقه در جدول پخش این شبکه قرار گرفته است. مکس تیدوف و آنیکا دوبرا در این فیلم سینمایی بازی کرده‌اند.

انیمیشن «عصر یخبندان3» به کارگردانی کارلوس سالدانها و مارک ترمیر، فردا ساعت 8 صبح شبکه دو تقدیم کودکان می‌شود و فیلم سینمایی «پلیس کوچولوهای مخفی» به کارگردانی مایک مارزوکا، فردا ساعت 17 و 30 دقیقه از این شبکه نمایش درمی‌آید.

فیلم سینمایی «تجارت جهانی» به کارگردانی تام تیکور، فردا ساعت 23 در جدول پخش از شبکه دو قرار گرفته است. کلیو اون، نائومی واتز و آرمین مولر استال در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه سه

امروز: ساعت 11، دزدی به خاطر مالیات

فردا: ساعت 11 و 30 دقیقه، احمق‌ها در آکسفورد‌/‌ ساعت 16، نترس 2

فیلم سینمایی «دزدی به خاطر مالیات» به کارگردانی مایکل لوپو، امروز ساعت 11 و 30 دقیقه از شبکه سه پخش می‌شود. فیلیپ لروی و لیونل استاندر در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «احمق‌ها در آکسفورد» به کارگردانی گوردن داگلاس، فردا ساعت 11 و 30 دقیقه از این شبکه به نمایش درمی‌آید. استن لورل و الیور هاردی در فیلم سینمایی «احمق‌ها در آکسفورد» ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «نترس 2» به کارگردانی آرباز خان، فردا ساعت 16 از شبکه سه پخش می‌شود. سلمان خان، سوناکشی سینها، پاراش راج، آربازخان و ویتنود خانا در فیلم سینمایی «نترس 2» ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه چهار

امروز: ساعت 15، تپه پیلگریم

فردا: ساعت 20 و 30 دقیقه، اورکای قاتل

فیلم سینمایی «تپه پیلگریم» به کارگردانی جرارد بارت، امروز ساعت 15 از شبکه چهار پخش می‌شود.

داستان این فیلم درباره مردی است که به پرورش دام می‌پردازد و به تنهایی در روستایی زندگی می‌کند و روزی دام‌های او دچار بیماری می‌شوند.

فیلم سینمایی «اورکای قاتل» به کارگردانی میکائیل اندرسون، فردا ساعت 20 و 30 دقیقه در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهار سیما تقدیم علاقه‌مندان می‌شود.

این فیلم با بازی ریچارد هریس و ویل سمپسون، داستان گروهی ماهیگیر است که در کنار ساحل ماهی می‌گیرند و نهنگ صید می‌کنند. یک روز یک ماهیگیر بچه نهنگی را می‌کشد و نهنگ پدر تصمیم می‌گیرد از او انتقام بگیرد.

شبکه تهران

امروز: ساعت 13 و 30 دقیقه، قصه‌های مجید: اردو

فردا: 40 دقیقه بامداد، نابودگر اژدها‌/‌ ساعت 9 صبح، تام و جری و لوبیای سحرآمیز‌/‌ ساعت 13 و 30 دقیقه،‌ میلیونر فراری‌/ 21 و 45 دقیقه، بازرس فویل (خانه روسیه)

فیلم سینمایی «اردو(قصه‌های مجید)» به کارگردانی کیومرث پوراحمد، امروز ساعت 13و 30 دقیقه در قالب برنامه تماشاخانه از شبکه تهران پخش می‌شود. مهدی باقربیگی، جهانبخش سلطانی و زنده‌یاد دخت‌یزدانیان در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «نابودگر اژدها» به کارگردانی آنه کی بلک، فردا 40 دقیقه بامداد از شبکه تهران پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است که تام شپرد در رویارویی با یک اژدها کشته می‌شود. پسرش ویل به توصیه پدر قبل از مرگ به املاک رابرت استرلینگ می‌رود تا ازاو راه و رسم جنگجویی و پهلوانی بیاموزد، اما استرلینگ مدتی طولانی ویل را به کارگری می‌گمارد و این موجب ناخشنودی ویل می‌شود.

از سوی دیگر ویل به دختر استرلینگ علاقه‌مند می‌شود که اشراف‌زاده‌ای به نام روگن قصد ازدواج با وی را دارد. ریچارد مک ویلیامز، نیکولا پوسنر، فیلیپ برادی و یان کالن در فیلم سینمایی «نابودگر اژدها» بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «تام و جری و لوبیای سحرآمیز» به کارگردانی اسپایک برندت فردا ساعت 9 صبح از شبکه تهران پخش می‌شود.

در این قسمت تام به همراه جری وارد یک ماجراجویی جدید می‌شوند. آنها با لوبیاهای سحرآمیز وارد سرزمین غول‌ها می‌شوند و اتفاقات جالبی برای آنها رخ می‌دهد.

فیلم سینمایی «میلیونر فراری» به کارگردانی ایک رو کیم، فردا ساعت 13و 30 دقیقه از شبکه تهران به نمایش درمی‌آید. ‌های بونگ جو، سیونگ‌ها جو، هایو رین مین و جیونگ سی اوه در این فیلم بازی کرده‌اند. فیلم سینمایی «بازرس فویل (خانه روسیه)» به کارگردانی استوارت اورمه، فردا ساعت 21 و 45 دقیقه در جدول پخش این شبکه گنجانده شده است.

شبکه شما

امروز: ساعت 23، رها

فردا: ساعت 13 و 30 دقیقه، دادستان

فیلم تلویزیونی «رها» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی بشیر آزادپور، امروز ساعت 23 از شبکه شما پخش می‌شود.

شیوا بلوریان، رامتین خداپناهی و قاسم زارع در این فیلم بازی می‌کنند. این فیلم از تولیدات سال 1388 صدا و سیمای مرکز کیش است.

فیلم تلویزیونی «دادستان» به کارگردانی صادق پروین آشتیانی و تهیه‌کنندگی حامد خیری‌مطلق، فردا 13 و 30 دقیقه از شبکه شما پخش می‌شود. این فیلم تلویزیونی از تولیدات سال 1390 مرکز اردبیل است.

شبکه پویا

امروز: ساعت 21، نبرد آسمان

فردا: ساعت 21، آن سوی پرچین

انیمیشن «نبرد آسمان» امروز ساعت 21 از شبکه پویا پخش می‌شود. داستان این انیمیشن درباره پسرکی شجاع به نام جاشوا است که به طور معجزه‌آسا از یک حمله نابودکننده به روستایش جان سالم به در ‌برده و به یک قلعه فضایی پناه می‌برد و در آنجا با دزدان دریایی مبارزه می‌کند.

همچنین انیمیشن «آن سوی پرچین» فردا ساعت 21 از شبکه پویا پخش می‌شود.

شبکه نمایش

«الا و دوستان»، «سه احمق»، «جهان پهلوان تختی»، «لبه تاریکی» و «تفنگدار پیر» فردا ساعت 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها