فاطمه حسینی ده سال بیشتر نداشت که برای یک سفر تفریحی با خانواده خود به پلور دماوند آمده بود ولی در اثر یک سانحه و تصادف با یک خودرو به شدت آسیب دید. امدادگران او را با هلی کوپتر به بیمارستان امام خمینی رساندند ولی پزشکان تشخیص دادند که او دچار مرگ مغزی شده است.
کد خبر: ۶۸۷۵۷۷
نوعدوستی مثل فاطمه که همه اعضایش را اهدا کرد

جام جم سرا: داود اکبری، دائی فاطمه در بیمارستان می گوید: مادر و پدر فاطمه تصمیم گرفتند تمام اعضای بدن دخترشان را هدیه کنند. البته مادرش گفت که پوست و گوشت بدن او را نگه دارند ولی پزشکان اجازه دارند قرنیه چشمان او را نیز برای پیوند به دیگران بردارند.

به نقل از مهر، دکتر عباس خدادادی، مسئول پیوند اعضای بیمارستان امام خمینی نیز پیش از عمل جراحی برای برداشتن اعضای بدن وی گفت: قرار است فاطمه تحت عمل جراحی برای اهدای عضو قرار گیرد و کبد، دو کلیه و دریچه قلب او برداشته شود. بقیه اعضا و جوارح او نیز در زمان عمل جراحی بررسی می شود تا اگر قابلیت پیوند داشته باشد از آنها نیز استفاده شود.

وی ادامه می دهد که فاطمه در روز سی ام خرداد ماه وارد ICU شد ولی روز گذشته خانواده وی به اهدای اعضای او رضایت دادند و کارشناسان قوه قضاییه و نظام پزشکی نیز مرگ مغزی را تایید کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
زهرا
Japan
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
۰
۰
انسانهایی مانند فاطمه و خانواده ش فرشته ن! راحت می گذرن. اما ردی كه از خودشون به جا می ذارن موندگاره!
نیكو
United States
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
۰
۰
منم میخوام همچین كاری كنم ....افرین بر شما خانواده بزرگوار
كریمی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
۰
۰
خداوند به خانواده اش صبربدهد وبه گیرندگان عضو كه زندگی دوباره راتجربه میكنند انشالا قدرشناس باشند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها