اخبار کوتاه

دروسی نمی‌رسد

پزشک تیم ملی ایتالیا اعلام کرد بعید است دانیله دروسی، ستاره خط میانی آتزوری بتواند این تیم را در آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی مقابل اروگوئه همراهی کند. ایتالیا و اروگوئه در حالی در آخرین دیدار مرحله گروهی مقابل هم قرار می‌گیرند که هر دو انگلیس را شکست دادند و مقابل کاستاریکا شکست خوردند؛ البته ایتالیا به دلیل تفاضل گل بهتر با یک امتیاز هم می‌تواند به مرحله بعد برود. دروسی در دیدار جمعه شب مقابل کاستاریکا دچار آسیب‌دیدگی شد و انریکو کاستلاچی، مسئول کادر پزشکی ایتالیا تائید کرد این هافبک باتجربه احتمالا دیدار حساس تیمش را از دست خواهد داد. او به خبرنگاران گفت: «بسیار بعید است دروسی بتواند در دیدار مقابل اروگوئه بازی کند. هیچ جراحتی روی ماهیچه‌های او دیده نمی‌شود، اما این مصدومیتی است که برای بهبودی به چند روز زمان نیاز دارد.»
کد خبر: ۶۸۷۲۴۶

بهترین هافبک‌های جام از نگاه پوگبا

خوان سباستین ورون، هافبک سابق تیم ملی آرژانتین به تمجید از پل پوگبا و آرتورو ویدال پرداخت و گفت که آنها بهترین هافبک‌های جام تا به اینجای کار بوده‌اند. این زوج در یوونتوس نمایش‌های خوبی در کنار هم داشتند و امسال موفق شدند رکورد امتیازات سری آ را جابه‌جا کنند. ورون بشدت تحت تاثیر نمایش‌های خوب پوگبا قرار گرفته است و به تمجید از این هافبک فرانسوی پرداخت. او در مصاحبه با RMC گفت: «فرانسه من را شگفت زده کرد؛ آنها تیم جوانی هستند، ولی قدرتمند ظاهر شدند. آنها در باشگاه‌های بزرگی بازی می‌کنند. بهترین نمونه پل پوگبا است. او با پختگی فراوانی بازی می‌کند و بسیار هجومی است. هر تیمی دوست دارد او را در اختیار داشته باشد. این بازیکنان کمیاب هستند. از سبک بازی او شگفت‌زده شده‌ام. او در کنار آرتورو ویدال، بهترین هافبک جام جهانی است. این دو غیر قابل پیش بینی هستند و تفاوت‌ها را رقم می‌زنند.»

ادعای عجیب دیلی میل

این که کدام بازیکن ایرانی پیراهن لئو مسی را به یادگاری خواهد گرفت، پرسشی بود که در هیاهوی شب درخشان بازیکنان تیم ملی گم شد. در پایان بازی به نظر می‌رسید هیچ بازیکنی پیراهن لئو مسی را دریافت نکرده، اما وب‌سایت روزنامه دیلی میل در گزارشی عجیب ادعا کرد جواد نکونام در همان مراسم ابتدایی مسابقه درخواست دریافت پیراهن این ستاره در پایان بازی را به او ارائه کرده است.

نمره خوب پولادی

مهرداد پولادی یکی از بهترین بازیکنان ایران در جام جهانی بوده است. او در دیدار دیشب مقابل آرژانتین، مثل دیدار اول تیم ملی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت تا از بخش آمار فیفا نمره بسیار خوب 9.7 را بگیرد. طبق آمار سایت فیفا، پولادی در دو بازی گذشته، دو تکل درست داشته، تنها یک بار مرتکب خطا شده و 58 درصد پاس‌هایش به مقصد رسیده است. سایت فیفا درباره دفاع چپ تیم ملی نوشته: مهرداد وظایفش به عنوان دفاع چپ را بسیار خوب انجام می‌دهد. بعد از کناره‌گیری مهرداد میناوند از دنیای فوتبال، فوتبال ایران همیشه در زمینه داشتن یک دفاع چپ خوب مشکل داشت، اما کرش وقتی سرمربی ایران شد از پولادی به عنوان دفاع چپ استفاده کرد و پولادی زیر نظر کرش، در پست جدیدش عملکرد حوبی داشته است.

تیم ملی به سائوپائولو بازگشت

تیم ملی ایران پس از دیدار با آرژانتین بلافاصله به سائوپائولو بازگشت. کاروان تیم ملی فوتبال ایران پس از دیدار برابر آرژانتین بلافاصله راهی سائوپائولو شد تا تمریناتش را برای دیدار با بوسنی ادامه دهد.

ستاره استرالیا ایران را ستایش کرد

ستاره تیم فوتبال استرالیا، یکی از آنهایی بود که بلافاصله پس از پایان بازی ایران برابر آرژانتین، در توئیتر به ستایش یوزپلنگ‌ها پرداختند. تیم کیهیل که تا به اینجای کار دو گل در این جام زده و البته به همراه تیمش از رقابت‌ها حذف شده است، برای تیم ملی ایران نوشت: «برای این تیم تاسف می‌خورم. آنها دو بازی فوق‌العاده در جام داشته‌اند. احترام برای آنها». کیهیل در این پست عبارت جام ملت‌های آسیا را نیز درج کرده تا از همین حالا باب کری‌خوانی با تیم ملی را برای رقابت‌های جام ملت‌های آسیا باز کند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها