جام‌جهانی برزیل در اندروید

مسابقات جام‌جهانی فوتبال 2014 از پنجشنبه دوهفته قبل آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت. در این بین مسابقات متعددی برگزاری می‌شود، گل‌های بسیاری زده می‌شود و به همان تعداد نیز تیم‌های مختلف گل می‌خورند. صحنه‌های جذابی شکار می‌شود و اخبار و تحلیل‌های متفاوتی نیز ارائه می‌شود.
کد خبر: ۶۸۷۰۶۸

پیش از معرفی نرم‌افزارهای مختلفی که برای جام‌جهانی 2014 طراحی شده‌اند پیشنهاد می‌کنیم با هر دستگاهی که به اینترنت دسترسی دارید، مرورگر را باز کنید و به آدرس http:‌/‌‌/‌worldcup. jamejamonline. ir بروید؛ چرا که جام‌جم آنلاین با راه‌اندازی بخش ویژه جام‌جهانی 2014 ویدئوها، عکس‌ها، اخبار و اطلاعات بسیار مفید دیگری را در اختیار شما قرار می‌دهد. همان‌طور که اشاره کردیم نرم‌افزارهای مختلفی برای پیگیری و مشاهده اخبار و اطلاعات جام‌جهانی طراحی شده است که در این مطلب قصد داریم پنج نمونه از بهترین‌ آنها را به شما معرفی کنیم:

FIFA

نرم‌افزار رسمی فیفا شامل آخرین اخبار، امتیازات، تصاویر و ویدئوها از جام‌جهانی 2014 است. این نرم‌افزار شاید محیط جذابی نداشته باشد، اما اطلاعات و اخباری که در اختیار شما قرار می‌دهد، گاهی اوقات منحصر‌به‌فردترین اخبار خواهد بود.

http:‌/‌‌/‌goo. gl‌/‌6Cul0n

The FIFA Weekly

نرم‌افزار مجله هفتگی فیفا نیز از دیگر نرم‌افزارهای رسمی فیفا برای جام‌جهانی 2014 است. این مجله که نسخه کاغذی آن نیز هر جمعه چاپ می‌شود، شامل بررسی‌ها، تحلیل‌های کارشناسان و بسیاری از اطلاعات دیگر است. (البته توجه داشته باشید این تحلیل و بررسی‌ها به زبان انگلیسی است)

http:‌/‌‌/‌goo. gl‌/‌85VyQz

Jalvasco World Cup 2014

این نرم‌افزار برنامه‌ای تمام‌عیار با پوشش کامل خبری جام‌جهانی 2014 است. محیط کاربری نرم‌افزار از طراحی خوب با روش کار ساده‌ای برخوردار است و شما می‌توانید اطلاعات بسیار جامعی را در آن مشاهده کنید. از امکانات ویژه آن نیز مشاهده نتایج به‌صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت است.

http:‌/‌‌/‌goo. gl‌/‌M8x2L4

ESPN FC Soccer & World Cup

اگر با خواندن خبر به زبان انگلیسی مشکلی ندارید و به‌دنبال بهترین اخبار از حرفه‌ای‌ترین روزنامه‌نگاران فوتبالی دنیا هستید، این نرم‌افزار را دانلود کنید.

http:‌/‌‌/‌goo. gl‌/‌5Kvbqz

Goal2014

اگر جزو یکی از 2.5 میلیون نفری هستید که بلیت بازی‌ها را تهیه‌ کرده و اکنون در برزیل حضور دارید، پیشنهاد می‌کنیم این برنامه را همین حالا روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید. این نرم‌افزار علاوه بر امکانات دیگر نرم‌افزارها، شامل تصاویر، اطلاعات و نقشه‌های 20 شهر میزبان مسابقات جام‌جهانی است که به شما کمک می‌کند بدون دردسر به ورزشگاه‌های مورد نظر برسید و از مسابقات لذت ببرید.

http:‌/‌‌/‌goo. gl‌/‌nwb5Vk

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها