گفت و گو با مهاجم تیم ملی انگلیس بعد از حذف از جام جهانی

رونی: مردم خود را یک دقیقه جای ما بگذارند

با همه وجودمان بازی کردیم و جنگیدیم و حالا به نداشتن تعصب متهم می‌شویم. این دیگر کمال بی انصافی است.
کد خبر: ۶۸۶۳۲۱
رونی: مردم خود را یک دقیقه جای ما بگذارند

به گزارش جام جم ورزشی، ستاره کلیدی تیم ملی فوتبال انگلیس پس از شکست تیمش برابر اروگوئه بسیار عصبانی و دلخور بود و در مصاحبه کوتاه خود با بخش ورزشی گاردین به اعتراض مردم کشورش واکنش نشان داد. بخوانید:

شکست بدی مقابل اروگوئه متحمل شدید.

شکست همیشه بد است، ما خوب بازی کردیم، البته برخی از سوارس حرف می‌زنند و این که او به تنهایی ما را شکست داد، این یک حرف عامیانه است و معنی ندارد. در فوتبال حرفه‌ای نمی‌شود یک بازیکن به تنهایی یک تیم را نابود کند، این ما بودیم که با اشتباهات تمام‌نشدنی خود باعث شدیم تا بازیکنی مثل سوارس جرات درخشش پیدا کند.

بسیاری از هواداران انگلیس پس از بازی از سوی پلیس بازداشت شده‌اند. مردم عصبانی هستند و شما را به‌کم‌کاری و نداشتن تعصب در لباس تیم ملی متهم می‌کنند.

خرابکاری در خیابان ربطی به من ندارد. کسی که این کار زشت را انجام داده باید بازداشت شود. ملیت در اینجا مهم نیست، شخص خاطی و مجرم باید پاسخگو باشد. مردم عصبانی هستند، ما هم عصبانی هستیم. بعد از یک فصل وحشتناک و خسته‌کننده در لیگ برتر بدون هیچ استراحتی وارد اردوی تیم ملی شدیم و با کوهی از خستگی و مصدومیت به جام جهانی آمدیم. با همه وجودمان بازی کردیم و جنگیدیم و حالا به نداشتن تعصب متهم می‌شویم. این دیگر کمال بی انصافی است.

این همه اشتباه در پاس‌های ساده و ابتـــدایی، ندویدن و راه رفتن در زمین، بالاخره مردم را دلخور می‌کند.

مردم خود را فقط برای یک دقیقه جای ما بگذارند، چهار هوادار بریتانیایی در گرمای برزیل راهی اورژانس شده‌اند. آنها در هتل استراحت می‌کنند و تحمل گرما را ندارند و ما تمریناتی را تجربه می‌کنیم که برای برخی از این تماشاگران، تماشای کامل آن نیز سخت و غیرممکن است. در چنین شرایطی هرگز چنین اتهاماتی را قبول نمی‌کنم. ما با همه وجود در خدمت تیم ملی انگلیس هستیم.

علت اصلی ناکامی‌های فوتبال انگلیس چیست؟

پاسخ دادن به این پرسش خیلی سخت است. اگر من جواب این سوال را داشتم قبل از جام جهانی آن را به مقامات فوتبال کشورم گوشزد می‌کردم. بسیاری از ما بر این باور بودیم که جام جهانی 2014 یعنی پایان ناکامی‌های انگلیس، اما باز هم اوضاع به هم ریخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها