بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان برگه‌های یادبود در جام‌جهانی را امضا کردند.
کد خبر: ۶۸۶۴۷۵
حضور سفیر برزیل در اردوی تیم‌ملی ایران

به گزارش سایت جام جم ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی روز جمعه پر مشغله ای را پشت سر گذاشتند.

بازیکنان تیم ملی صبح روز جمعه و ساعت 9:30 صبحانه خود را صرف کردند و پس از آن برای تمرینات خود به سمت استادیوم محل برگزاری دیدار ایران و آرژانتین رفتند. بنا بر اعلام فیفا و به دلیل بارندگی روزهای گذشته شهر بلوهوریزونته و برای جلوگیری از خراب شدن چمن ورزشگاه به تیم های ایران وآرژانتین تنها اجازه حضور در استادیوم و قدم زدن برروی چمن آن داده شد و تمرین هر دو تیم در ورزشگاه های دیگری انجام شد.

نخستین چیزی که در ورزشگاه مینیرائو نظرها را به خود جلب می کرد، اسکوربورد ورزشگاه بود که شمارش معکوس خود را برای دیدار تیم ملی ایران و آرژانتین نشان می داد.

پس از مدتی قدم زدن در ورزشگاه، کروش بازیکنان تیم ملی را فراخواند و دقایقی کوتاه با آنها در خصوص دیدار روز شنبه صحبت کرد و از آنها خواست تا تمام تلاش خود را برای نمایش خوب در این دیدار به کار ببندند.

پس از صحبت‌های کروش، بازیکنان تیم قصد خروج از ورزشگاه را داشتند که مسئولین فیفا از آنها خواستند که برگه های یادبود این دیدار را امضا کنند.

در تمام مدت زمان حرکت تیم ملی در شهر بلوهوریزونته علاوه بر حضور اسکورت ویژه در اطراف اتوبوس تیم ملی، بالگرد ارتش برزیل هم بر فراز اتوبوس تیم ملی مشغول گشت زنی بود.

بازیکنان تیم ملی پس از امضای یادبود بازی مقابل آرژانتین ساعت 11:00 ورزشگاه مینیرائو را ترک کردند و به ورزشگاه اختصاصی که فیفا برای تمرین تیم ملی در نظر گرفته بود؛ حرکت کردند. ورزشگاه ایندپندیسیا ورزشگاهی زیبا است که حدود بیست هزار نفر گنجایش دارد و در مرکز شهر بلوهوریزونته قرار دارد.

بازیکنان تیم ملی تمرین یک ساعت و 15 دقیقه ای خود را با نرم دویدن آغاز کردند و پس از آقاوسط و تمرینات ویژه کروش برای بازیکنان، ارسال از جناحین را تمرین کرده و در نهایت تمرینات تاکتیکی و کوتاه خود را در زمین کوچک و فشرده انجام دادند.

بازیکنان تیم ملی پس از گذشت حدود 5 ساعت، ساعت 14:15 وارد هتل شدند و پس از صرف ناهار برای استراحت به اتاق های خود رفتند. کی روش و هاشم بیگ زاده بار دیگر و ساعت 13:00 هتل را برای برگزاری کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی ترک کردند و به دلیل ترافیک خیابانهای بلوهوریزونته با حدود 20 دقیقه تاخیر به سالن کنفرانس رسیدند.

عصر روز جمعه سفیر برزیل در ایران که در حال حاضر در این کشور به سر می برد برای بازدید مسئولان فدراسیون به هتل تیم ملی آمد و پس از نشستی کوتاه، هتل تیم ملی را ترک کرد.

لازم به توضیح است که بازیکنان تیم ملی عصر روز جمعه در جلسه آنالیز دیدارهای تیم آرژانتین شرکت کردند و کروش آخرین صحبتهای خود را در مورد بازی با این تیم با بازیکنان تیم ملی مطرح کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها