اعتراف متهمان به دهها فقره دزدی

باند سارقان مسلح مامورنما متلاشی شد

مامور قلابی دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری مأمور قلابی که برای اخاذی از مردم و مغازه‌داران خود را از پرسنل نیروی انتظامی معرفی می‌کرد، توسط کلانتری 14 شهر کرمان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۶۱۵۸
مامور قلابی دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ عبدالعلی روانبخش فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در پی دریافت گزارش شهروندان مبنی بر اخاذی از آنها توسط شخصی که خود را مأمور نیروی انتظامی معرفی می کرده، موضوع و روند شناسایی اخاذ مامورنما در دستور کار ماموران کلانتری 14 شهر کرمان قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی های نامحسوس، افزود: ماموران کلانتری روز گذشته متهم را شناسایی و در حالی که قصد دستگیری وی را داشتند، به محض مشاهده پلیس اقدام به فرار کرده که پس از تعقیب و گریزی کوتاه بازداشت و برای تحقیقات به کلانتری منتقل و در بازجویی های به عمل آمده به جرم خود مبنی بر جعل عناوین دولتی به قصد اخاذی اقرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با بیان اینکه متهم در پوشش مامور نیروی انتظامی از مردم و مغازه‌داران اخاذی می‌کرد، افزود: در بازرسی از وی یک قبضه کلت‌کمری بادی، یک عدد خشاب کلت کمری با 15 فشنگ جنگی کالیبر9، چهار عدد کارت شناسایی جعلی ناجا، افشانه دفاعی، 2 عدد غلاف کلت کمری، یک قبضه سلاح سرد، و 2 گرم ماده مخدر از نوع شیشه کشف و ضبط کردند.

سرهنگ روانبخش افزود: پرونده مامور قلابی اکنون در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته است و تحقیقات از آن ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها