آیت‌الله یزدی در دیدار اعضای هیات رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر این‌که نباید نسبت به مسائل کشور و منطقه بی‌تفاوت باشیم، اظهار کرد: اگر به‌مساله‌ای در کشور و منطقه برخورد کردید که باید در قبال آن موضعگیری کنید؛ این کار را انجام دهید. به گزارش ایرنا، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: درباره مباحث حوزوی باید اصلاحاتی انجام شود و شما در این باره طرح و برنامه بدهید.
کد خبر: ۶۸۴۴۶۷

رئیسی: برخی از جایگاه وکالت سوء استفاده می‌کنند

ابراهیم رئیسی، معاون اول قوه قضاییه در نشستی خبری با تاکید بر این‌که بر امر وکالت، حتما باید نظارت شود، اظهار کرد: افرادی از این جایگاه سوءاستفاده می‌کنند که نیاز است سازوکاری جامع تهیه شود تا نظارت را کامل کند. به گزارش مهر، وی با بیان این‌که این نظارت سلب استقلال وکیل نیست، افزود: مگر نظارت روی قاضی، استقلال قضات را سلب می‌کند؟

دیدار جهانگیری و بان‌کی مون

معاون اول رئیس‌جمهور که برای حضور در اجلاس گروه 77 به بولیوی رفته است با بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری با اشاره به جنایات و خشونت‌طلبی‌های صورت گرفته در سوریه و عراق از سوی گروه‌های تروریستی گفت: جامعه جهانی و بخصوص سازمان ملل باید در این زمینه جدی‌تر عمل کند تا گفت‌وگو جایگزین ترور و افراطی‌گری شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها