اختصاص ۲۰۰ میلیون یورو برای قطار شهری مشهد

مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد مقدس گفت: برای مشکلات تأمین منابع مالی از صندوق توسعه کشور استفاده کرده‌ایم که مبلغ ۲۰۰ میلیون یورو تحصیلات ارزی اختصاص داده شد.
کد خبر: ۶۸۳۲۹۷
اختصاص ۲۰۰ میلیون یورو برای قطار شهری مشهد

ابوالفضل میرزایی امروز در مراسم اتمام حفاری مسیر شمالی خط دو قطار شهری با دستگاه حفار مکانیزه TBM گفت: با سیاست‌های در نظر گرفته شده دولت و شورای اسلامی چهارم و شهردار، این پروژه در بهمن سال گذشته از رکود خارج شد و مشکلاتی همچون تأمین منابع مالی از جمله مشکلات این پروژه است.

وی افزود: با توجه به مشکل عظیم تأمین منابع مالی با قدرتی راسخ بخش نخست مبانی قرارداد را حل کرده‌ایم و بنده اعلام می‌کنم در دی ماه سال ۱۳۹۴ این جمع حاضر در این مجموعه برای اتمام حفاری بخش جنوبی خط دو قطار شهری مشهد، دور هم جمع می‌شوند.

میرزایی گفت: از ۶۲۳۰ متر حفاری ۲۳۳۹ متر مربوط به شش ماه گذشته است و مجموعه شرکت قطار شهری بر این امید است تا پایان سال ۱۳۹۶ طعم شیرین خط دو قطار شهری را همانند خط یک به مردم شهر مشهد مقدس بچشانند.

مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد مقدس با بیان اینکه ۲۰۰ میلیون یورو تحصیلات ارزی برای خط دو قطار شهری اختصاص داده شده است، افزود: برای مشکلات تأمین منابع مالی از صندوق توسعه کشور استفاده کرده‌ایم که مبلغ ۲۰۰ میلیون یورو تحصیلات ارزی اختصاص داده شد.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها