به گزارش واحد مرکزی خبر، میرزایی با بیان اینکه این امر موجب کندی در پیشرفت فیزیکی احداث طرح شده است، افزود: شرکت قطار شهری مشهد همچنان پیگیر جذب اعتبارات دولتی است و اعضای جدید شورای اسلامی شهر مشهد نیز مجدانه برای جذب اعتبارات و رفع مشکلات مالی این طرح تلاش می کنند.
وی ادامه داد : بر اساس شنیده ها از مدیران شرکت قطار شهری مشهد این طرح تا کنون کمتر از 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و از 12 و نیم کیلومتر مربع تونل زیر گذر خط دو ،فقط 6 کیلومتر آن اجرایی شده است.
مدیر عامل شرکت بهره بردار قطار شهری مشهد با تاکید بر اینکه احداث قطار شهری بر عهده شرکت قطار شهری مشهد است، افزود : یکی از مهمترین مباحث مطرح در حوزه احداث خطوط قطار شهری مربوط به تامین واگن است.
میرزایی گفت : خوشبختانه برای تامین واگن های مورد نیاز خط دو قطار شهری قرار دادی با شرکت داخلی بسته شده است که در صورت ارائه پیش پرداخت اقدامات اولیه تامین واگن انجام می شود.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد