مردم والیبال را به فوتبال ترجیح می‌دهند

پاسخ مربی تیم ملی والیبال به فردوسی‌پور

مربی تیم ملی والیبال با اظهار شگفتی از صحبت‌های عادل فردوسی‌پور گفت: بازی‌های والیبال موجب غرور مردم می‌شود و زمانی که تیم والیبال ایران و برزیل بازی داشته باشند، فکر نمی‌کنم حتی یک نفر هم به تماشای مسابقه فوتبال مکزیک و کامرون بنشیند.
کد خبر: ۶۸۳۲۸۹
پاسخ مربی تیم ملی والیبال به فردوسی‌پور

حسین معدنی با اظهار تعجب از گفته‌های «عادل فردوسی‌پور» درباره تغییر زمان بازی والیبال ایران و برزیل برای پخش مسابقه فوتبال مکزیک و کامرون گفت: فردوسی‌پور همیشه به والبیال لطف دارد اما نظر شخصی من این است که اگر حتی به جای کامرون و مکزیک، تیم‌های فوتبال ایران و بوسنی هم در جام‌جهانی بازی می‌کردند، باز هم مردم ایران تماشای بازی والیبال را ترجیح می‌دادند. واقعا تیم ملی ایران کیفیت بالایی از والیبال را به نمایش می‌گذارد و باعث غرور مردم می‌شود. وقتی تیم والیبال ایران و برزیل بازی داشته باشند، فکر نمی‌کنم حتی یک نفر هم به تماشای مسابقه فوتبال مکزیک و کامرون بنشیند.

وی با اشاره به پیش‌فروش تمام بلیت‌های مسابقه والیبال ایران و برزیل در 5 ساعت گفت: خیلی خوشحالم که چنین وضعیت پیش آمده است. البته ناراحتم برای افرادی که نمی‌توانند به سالن بیایند. باور کنید روی این حمایت حساب کرده‌ایم. فراتر از آن چه فکر کرده‌ایم، حضور تماشاگران به سود تیم ملی است. شاید جالب باشد بدانید که بازیکنان صربستانی از فضای سالن ایران برای سایر بازیکنان تعریف کرده‌اند و همه می‌دانند بازی در تهران برایشان سخت است. امیدوارم شرایط فنی تیم ایران هم طوری باشد که پیروز شویم. ما بازی های آسانی نداریم. برزیل هم تیم خوبی است. برای پیروزی بر این تیم باید کم اشتباه باشیم. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها