برنامه «گزینه جوان» امروز با آیتم های متنوع روی آنتن شبکه سوم سیما می رود.
کد خبر: ۶۸۱۹۶۹
کی مرام از خاطرات شب امتحانش می گوید

برنامه تلویزیونی «گزینه جوان» با نزدیک شدن به روزهای پایانی امتحانات نهایی متوسطه راهنمایی های لازم را در اختیار دانش آموزان، خانواده ها و دبیران قرار می دهد. ضمن اینکه این برنامه در این قسمت و قسمت آینده خود به بررسی درس های زبان فارسی و جغرافیا می پردازد.

پخش آیتم خاطرات شب امتحان میلاد کی مرام از دیگر بخش های اصلی این برنامه است. کی مرام که بهار امسال فیلم سینمایی «خط ویژه» را روی پرده سینماها داشت، در این آیتم از نحوه درس خواندن خود و قبول در امتحانات برای مخاطبان صحبت خواهد کرد. ضمن اینکه در برنامه امروز و چهارشنبه «گزینه جوان» محمدرضا پوردستمالچی یکی از زبده ترین مشاوران تحصیلی به راهنمایی دانش آموزان می پردازد و آخرین موارد مربوط به طرح گام اول و قبولی در دانشگاه را به داوطلبان کنکور گوشزد می کند. علی زاهدی و پیمان قانع تهیه کنندگی «گزینه جوان» را به طور مشترک با اجرای میلاد سعادتی برعهده دارند.
این برنامه کاری از گروه اجتماعی شبکه سوم سیما است. پیش از این هنرمندانی چون زیبا بروفه، پریناز ایزدیار، پژمان بازغی، امیرحسین رستمی، نیما شاهرخ شاهی و... با حضور در این برنامه از خاطرات کنکوری خود صحبت کرده اند. (روابط عمومی شبکه سه سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها