انتقادهای شدید یک سیاستمدار اروپایی:

سیاست خارجی اتحادیه اروپا از سوی آمریکا هدایت می‌شود

در صورت انتخاب "یونکر" به عنوان ریاست کمیسیون اروپا

کامرون:انگلیس از اتحادیه اروپا خارج می‌شود

نخست وزیر انگلیس، تهدید کرده است در صورت انتخاب "ژان کلود یونکر" نامزد پیروز حزب محافظه کار مردم اروپا در انتخابات اروپایی به عنوان رئیس کمیسیون، انگلیس از این اتحادیه خارج می‌شود.
کد خبر: ۶۷۹۶۹۱
کامرون:انگلیس از اتحادیه اروپا خارج می‌شود

ظاهرا "دیوید کامرون" نخست وزیر انگلیس، "آنگلا مرکل" صدر اعظم آلمان را تهدید کرده است که اگر "ژان کلود یونکر" نامزد حزب محافظه کار مردم اروپا که قدرتمند ترین حزب در انتخابات اروپایی شناخته شد رئیس کمیسیون اروپایی شود از اتحادیه اروپا خارج می شود.

به گزارش هفته نامه "اشپیگل"، کامرون ظاهرا در نشست اتحادیه اروپا در سه شنبه گذشته مرکل را که از حامیان ریاست "یونکر" بر کمیسیون اتحادیه اروپا است را با این تهدید تحت فشار قرار داده است.

به اعتقاد "کامرون" اتحادیه اروپا با انتخاب یونکر به عنوان سمت ریاست کمیسیون اروپایی یک سیگنال غلط می فرستد.

نخست وزیر انگلیس همچنین درباره این نامزد لوکزامبورگی برای ریاست کمیسیون اروپایی گفته است که یک چهره مربوط به دهه هشتاد نمی تواند مشکلات پنج سال آینده را حل کند.

بر اساس اطلاعات مربوط به محافل شرکت کننده در نشست اتحادیه اروپا، کامرون از بی ثباتی دولت محافظه کار لیبرال خود در سایه ریاست یونکر بر کمیسیون اتحادیه اروپا نگران است.

کامرون هشدار داده است که در صورت انتخاب یونکر به ریاست کمیسیون اروپایی یک همه پرسی خروج از اتحادیه اروپا که به احتمال زیاد به نه انگلیسی ها برای ماندن در اتحادیه اروپا منجر می شود در کشورش برگزار می کند.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها