مروری بر سیستم‌های دسکتاپ و آینده‌ای که در انتظار آن است

آینده دسکتاپ روشن است

متوسط

اطلاعات سیستم روی دسکتاپ

یکی از مشکلاتی که مدیران شبکه و مسئولان واحد انفورماتیک با آن مواجهند، اطلاعات و مشخصات هریک از رایانه‌های تحت کنترل ایشان است. یک مدیر شبکه ممکن است به بیش از ده رایانه با مشخصات سخت‌افزاری متفاوت از راه دور دسترسی داشته باشد. همچنین آدرس‌های آی‌پی، سرور دی‌ان‌اس، نام کاربری سیستم‌عامل و نسخه سیستم‌عامل نصب شده از جمله مواردی به‌شمار می‌رود که اطلاع یافتن از آنها برای چنین افرادی از اهمیت فراوانی برخوردار است.
کد خبر: ۶۷۷۵۱۴

دوست دارید براحتی همه اطلاعات مورد نیاز از رایانه موردنظرتان را روی دسکتاپ مشاهده کنید؟

برای دریافت این اطلاعات و مشاهده آنها روی دسکتاپ‌های هر رایانه می‌توانید به روش زیر عمل کنید:

1 ـ به لینک زیر بروید و برنامه BgInfo را دانلود کنید:

http:‌/‌‌/‌technet. microsoft. com‌/‌en-us‌/‌sysinternals‌/‌bb897557. aspx

2 ـ فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کرده و فایل اجرایی موجود در آن را با دوبار کلیک اجرا کنید.

3 ـ در این مرحله می‌توانید با کلیک روی Apply اطلاعات مشخص شده در کادر موجود در سمت چپ برنامه را به دسکتاپ رایانه منتقل کنید!

توجه: شما می‌توانید با ذخیره کردن فایل اجرایی برنامه در پوشه Startup ویندوز با هر بار بوت‌شدن سیستم‌عامل، اطلاعات مورد نظر را نیز روی دسکتاپ مشاهده کنید.

علاوه بر این می‌توانید با گزینه‌های موجود در برنامه، اطلاعات موردنظر برای نمایش را حذف یا اطلاعات بیشتری را به آنها اضافه کنید.

یادداشت‌بگذارید: شما می‌توانید به کمک این برنامه با وارد کردن متون دلخواه خود در کادر موجود در سمت چپ، یادداشت‌های موردنظرتان را نیز روی صفحه دسکتاپ قرار داده و به این ترتیب از این برنامه کوچک برای یاد‌داشت‌گذاری روی دسکتاپ نیز بهره‌مند شوید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها